BAN Bencana - Salju Tebal Di Iran Mengingatkan Episod 50 Tahun Dahulu

Minggu lepas ada duk provoke pantai timur akan turun salji. Tapi takde pun salji. Yang ada suhu mmg sejuk tahap kena selimut. Takde la sampai ko kena pakai baju eskimo bagai.. Iran tak pernah menghadapi snowstorm macam ni. Latest pun 50 tahun lepas. Time tu aku tak lahir pun lagi. Mahathir pun muda bergetah, TGNA pun muka licin jer. Anwar ibrahim tengah kamcing rapat2 dengan tun mahathir..

Kecoh jugak pasal kutub utara beralih skit. Then menyebabkan kawasan pantai timur malaysia sekarang mengalami suhu rendah. Panas tapi sejuk. Kalau tahun depan dia beralih lagi, tak mustahil 1 day matahari akan terbit ikut barat. Pintu taubat tertutup.


Post a Comment

5 Comments

  1. gembira jer aku nmpk...takde yg rsau or berdoa..

    ReplyDelete
  2. Bagaimana YOBSN Berfungsi ?? Dan Bagaimana Saya Medapat Pendapatan Sampingan Semasa Munggunakkan Internet Bagi Tujuan Saya ?

    - Mengapa FB atau Google memberikkan perkhidmatan mereka secara percuma pada kita dan pada masa yang sama meraih keuntungan sehingga 45billion pada tahun 2013 sahaja ,dan bagaimana mereka melakukannya ?

    - Ya , Melalui periklanan. Kita sebagai pengguna tetap internet menggunakkan perkhidmatan Google,Facebook,Instagram dan lain-lain lagi saban hari dan ini memberikkan keuntungan kepada perkhidmatan yang diberikkan percuma kepada kita.

    - Kini kita boleh meraih keuntungan seperti mereka .Perkhidmatan ini telah dibina untuk memberi keuntungan setiap kali kita melayari internet disamping memberi pertahanan terhadap kecurian data internet dimana setelah mendaftar sebagai ahli, anda akan diberikkan url nama tersendiri untuk mengakses browser anda dimana saja anda berada.

    - Sudah banyak Upload video di Internet tetapi tidak pernah mendapat duit apabila mendapat views ,tetapi tidak lagi kerana dengan mendaftar anda akan menerima portal video tersendiri dimana setiap video yang di upload akan menerima keuntungan apabila mendapat view kerana video tersebut akan diselitkan ads pada para viewers.

    - Anda perlu membeli produk ini jika ingin mendapat keuntungan yang maksima , seperti mana anda membeli share market YOBSN.
    Pada mulanya FB bermula dan kini mempunyai jutaan pengguna seluruh dunia.

    - Seperti kita memasang solar panel dirumah melibatkkan kos pembinaan selepas itu kuasa yang diperolehi dijual kepada TNB dan pada masa yang sama menggunakkan tenaga solar dirumah.

    - Produk ini baru dilancarkan , rebutlah peluang ke-emasan ini
    dengan menjadi poineer terhadap YOBSN network !!!

    http://tinyurl.com/l72mh7x

    ReplyDelete
  3. kalu kite kt sini dah keras kejung

    ReplyDelete