BAN Hiburan - Sharnaaz Ugut Nisdawati : Ini Kali Kita Kasi Habis !

Fuyooo.. sampai ugut2 bagai.. menangis sedih nisdawati a.k.a lisdawati.. Tapi typo tulis nisdawati.. Aku hentam jerla nisdawati.. Reality lisdawati.. Itu Lan Todak sudah bunyi maaa... banyak kencang.. Kena tunggu tailong datang tolong maa...

Serang orang pompuan.. Malulah.. Bini orang pulak tu.


“Sekarang lu (kamu) cerita apa pun wa (aku) mau (mahu) beli. Big bos (orang besar) sudah roger (hubungi) gua (aku). Wa (aku) tak boleh kasi (biar) malu wa (aku) punya bos. Harap lu (kamu) faham. Ini kali kita kasi habis.”
Itu antara SMS berbaur ugutan diterima pelakon dan pengarah Fauzi Nawawi, 40, yang didakwanya dihantar pelakon Sharnaaz Basir Ahmad, 29, yang kini popular dengan drama Bukan Aku Tak Cinta.

Fauzi berkata:
  • Kiriman SMS itu diterimanya pada 21 Februari lalu kira-kira jam 9.42 pagi dan dia percaya ia berkaitan insiden Sharnaaz mengamuk serta cuba menyerang isterinya, Nisdawati Nazaruddin, 35.
  • Kejadian itu berlaku dalam dua kejadian berasingan di lokasi penggambaran drama Bukan Aku Tak Cinta di Kuang dan Sungai Buloh, Selangor pada 19 dan 21 Februari lalu.
Kata Fauzi, dia menerima SMS berbaur ugutan itu selepas bertanya kepada Sharnaaz kenapa menengking dan cuba menyerang isterinya di lokasi penggambaran.

Info Asal : HMetro
BAN Hiburan - Sharnaaz Ugut Nisdawati : Ini Kali Kita Kasi Habis ! BAN Hiburan - Sharnaaz Ugut Nisdawati : Ini Kali Kita Kasi Habis ! Reviewed by BANkami Blog on February 24, 2014 Rating: 5

9 comments:

  1. eorang anak tidak menyangka apa-apa apabila bapanya terdiam ketika dia secara berseloroh meminta sedikit wang Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M), pagi kelmarin.

    Muhamad Azri Aris, 21, berkata perwatakan bapanya, Aris Sulaiman, 64, yang mati ditikam dalam kejadian samun di sebuah stesen minyak di Jalan Seremban-Tampin di sini malam kelmarin, lazimnya suka bergurau.

    Bagaimanapun, katanya, arwah berubah menjadi pendiam sejak beberapa hari lalu, termasuk ketika beliau bergurau meminta RM100 daripada RM650 wang BR1M yang dimasukkan ke dalam akaun bapanya, kelmarin.

    Anak bongsu empat beradik yang bertugas sebagai Polis Bantuan di Bangi, Selangor itu berkata, ibunya, Rusinah Hasim, 54, dihubungi pemilik stesen minyak jam 9 malam dan memaklumkan berlaku krisis serta meminta mereka datang segera.

    Kebetulan saya berada di rumah keluarga di Taman Seri Kasih kerana bercuti dan segera membawa ibu ke stesen minyak.

    Sebaik tiba, saya lihat anggota polis dan orang ramai berkerumun.

    Saya tidak sedap hati lalu bertanya seorang anggota polis di situ dan sangkaan saya ada sesuatu yang tidak baik berlaku tepat apabila majikan ayah menceritakan kejadian itu, katanya ketika ditemui di Bilik Mayat Hospital Tuanku Jaafar Seremban (HTJS) di sini, semalam.
    Tikaman kena jantung

    Dalam kejadian jam 8.50 malam itu, mangsa yang berada seorang diri di stesen minyak ditemui mati di kaunter bayaran dengan tiga kesan tikaman di dada, termasuk satu mengenai jantung.

    Penjenayah yang dipercayai memakai topi keledar penutup penuh dan jaket, memasuki kedai serbaneka stesen minyak itu dan berpura-pura mahu membayar air kotak diambilnya.

    Bagaimanapun, suspek mengeluarkan pisau lalu menikam mangsa sebelum melarikan wang tunai RM1,500 dari mesin juruwang.

    Anak sulung mangsa, Rohaizat, 33, nekad tidak akan memaafkan perbuatan penjenayah yang membunuh bapanya.

    Sesiapa pun yang berada di tempat saya akan berbuat demikian, katanya yang mengetahui kejadian itu jam 10 malam.

    ReplyDelete
  2. Ini mamat memang nak kena hentak, bikin malu kaum lelaki, orang lelaki tak berkasar dengan perempuan, dahle babak bergaduh dengan tony yusof dalam drama (bukan kerana aku tak cinta) Lawan macam bapuk a.k.a pondan. Aku "fight dgn sparring" lagi kuat tendangnya.

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum..

    macam2 dunia hiburan nie yg penuh dgn warna-warni...kan. Perceraian dan pergaduhan ..

    mselim3

    ReplyDelete
  4. makin lama makin teserlah bodoh lan todak ni.makin tambah benci aku pd makhluk ni...tp knp la ada org ambik dia belakon, xde org lain ke yg layak..xde moral pya makhluk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hantar resume ko kt sini.. aku nk amik pelakon skrng ni

      Delete
  5. sepupu ak keje bahagian produksi drama kenal perangi sharnaz ni, dia memang panas baran je, benda remeh pun dia besar2 kan dia ni kena "buku bertemu ruas" baru kena ingat sakan nak mengamuk.....tu sebb ND lala x kasi anak dia dekat ngan Sharnaz sebb perangai panas baran melampau tu.... zzz

    ReplyDelete
  6. patutlah ND Lala takbagi..dia dah tahu perangai...huduh sangat perangai dia ni...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.