BAN Playboy - Mari Sama2 Kita Bantu Felixia Yeap. SEO Contest

Semalam aku ada post kat fb yang mana felixia yeap berubah atas dasar diri sendiri. Yang merasakan kehidupan berpoya-poya ni melalaikan dan menyebabkan jiwa semakin kosong. Tup tap, ada yang support dan ada yang kecam.. Cakap itu ini.. Cakap dia belum memeluk islam. Yang islam tapi berpakaian ala barat. Ape cerr.. Tilik diri ko dulu sebelum nak tegur orang..

Aku tahu blogger boleh bantu untuk menukarkan segala gambar lama felixia yap di google images. Dengan menggunakan teknik SEO. Seriously aku invite semua blogger untuk SEO kan pasal felixia yeap. Supaya tiada lagi gambar negatif dalam google images.. Details seo contest aku tak reti sangat.. Ko buat jerla macam mana.. Janji banyak posting pasal Felixia Yeap. And gambar yang berpurdah comel..



Post a Comment

7 Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Kalau dia nk jd bini aku pn nak ni.

    ReplyDelete
  3. berdoalah agar Allah memberi taufik hidayah kepadanya...dia sedang mencari fitrah kejadiannya di muka bumi Allah...

    ReplyDelete
  4. Wanita islam patut malu dgn felixia

    ReplyDelete
  5. perempuan Islam patut malu dgn beliau.
    cuma Rosmah Mansor je yg x reti malu bl x tutup aurat

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak jadah kau , kau tahu tak dosa mengumpat tu mcam mana ..patutnya ko tu nasihat kan najib tu kat twitter bukannya mengumpat kat blog . moga2 ko ni diberi balasan yang buruk dan dicaci kembali serta pahala ko dpat la kt rosmah tu walaupun dia tak pakai tudung

      Delete