BAN Bodoh - Zaid Ibrahim : Bersalam Lelaki Perempuan Haram. Patut Umat Islam Mundur

Bangkai betul statement si zaid.my ...Even budak tadika pun reti tahu halal haram.. Inikan zaid ibrahim.. Aku ingat dia ni cerdik la sikit.. Tapi dalam cerdik ada jugak bebal.. Islam mundur ke harini.. Apa satu dunia umat islam merempat ke.. Ke pemimpin islam harini yang bodoh bangang.. Ada kuasa tapi kote kena pegang.. Ada power sembang depan rakyat, kat bawah batu kena goyang..

Problem leader islam adalah mempertikaikan hukum yang telah ditetapkan.. Meletakkan diri seolah dewa bangka tunggu masa malaikat nak jemput.. Tapi masih tak sedar diri.. Hidup dalam khayalan rekaan kemewahan untuk diratah generasi akan datang.. Modenisasi hancur !

Are you liberal enough... Amik pistol, tembak diri sendiri.. Nak tau power ke tak episod seterusnya.. Patutla senang-senang israel kuasai minda islamis yang liberal bebal..

This Guy ! Korang Pk sendiri la..  


(Twitter)

BAN Bodoh - Zaid Ibrahim : Bersalam Lelaki Perempuan Haram. Patut Umat Islam Mundur BAN Bodoh - Zaid Ibrahim : Bersalam Lelaki Perempuan Haram. Patut Umat Islam Mundur Reviewed by BANkami Blog on August 03, 2014 Rating: 5

8 comments:

  1. bila namanya umno.. mcm tu la..

    ReplyDelete
  2. Komen blh dilontar..salah komen..lari akidah..

    ReplyDelete
  3. terlebih bijak.. ni jadinya.

    ReplyDelete
  4. Hanya buka Islam saja yang sanggup mengeluarkan statement sebegitu....!

    ReplyDelete
  5. well, u know UMNO..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.