BAN US - Kepala Wartawan Amerika James Wright Foley Di Penggal ISIS

Serangan udara amerika terhadap iraq telah membangkitkan tindakan kejam ISIS dengan memenggal kepala photojournalist dari amerika James Wright Foley. Isis menyebarkan video kepala James serta memberi peringatan kepada obama dengan membawa message " A Message To America " .  Yang pelik, james seolah redha dengan kepalanya yang dipenggal. Malah james marah kepada US Government yang menyebabkan kekacauan berlaku di iraq dan beliau menerima hukuman ini dengan menganggap bayaran yang perlu dibayar atas tindakan US Government terhadap iraq.

(dailymail)

Post a Comment

8 Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. jelas terang bersuloh ini bukan keje islam.....isis ditolak oleh semua ulama besar dunia.....kecuali amarika dn CIA je dok pecaya ini keje islam

    ReplyDelete
  3. pakai baju oren.. baju penyembelih seperti baru.. sembelih tangan kiri.. kualiti video yang tinggi.. hmmmm.. orang kata bila US bom ISIS itu bukti ISIS tak dapat bantuan US.. tapi ada ke bukti gambar pejuang ISIS mati bergelimpangan kena bom US? tugas ISIS ialah 2 dalam 1, menghapuskan kumpulan mujahidin dengan bantuan US dan membawa imej zalim untuk memburukkan Islam.. bila mujahidin dihapuskan, US akan berlagak hero dengan kononnya melancarkan serangan ke atas ISIS, kemudian ISIS pon dilenyapkan, mujahidin yang terpedaya dengan ISIS pula akan dihapuskan, Basyar kembali berkuasa penuh, Israel selamat..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete