Benarkah PAS Lebih Utamakan Musuh Peribadi Daripada Musuh Rakyat ?

PAS kini sah mengidap satu sindrom yg dipanggil sindrom kelirufezia. PAS keliru untuk membezakan mana satu musuh sebenar yang perlu diserang dan dijatuhkan... Antara musuh peribadi dgn musuh rakyat, PAS lebih fokus utk menyerang dan menjahanamkan 'musuh peribadi' mereka....

Musuh peribadi PAS yang paling aula dlm sejarah PAS sudah tentulah AMANAH...diikuti dgn musuh baru selepas kemangkatan AlMarhum TGNA, parti harbi DAP... disusuli kemudiannya PKR dan yang terbaru batang tubuh peribadi Tun M sendiri dan parti barunya PPBM.... pendek kata seluruh komponen PH adalah musuh peribadi PAS!

PAS tiba2 menjadi buta mata dan tuli telinga dari melihat dan mendengar keluhan dan tangisan rakyat. PAS tak peduli sangat pada parti 'kepala bapak' yang menjadi MUSUH RAKYAT .
Parti kepala bapak nak naikkan harga barang, naiklah banyak mana pun, PAS tuli. Parti kepala bapak nak naikkan harga minyak berapa puluh sen pun,...naik lah...PAS keras cokeng. Cukailah apa kejadah lagi yg nak dicukaikan ke atas rakyat, PAS ibarat ayam golek panggang chap goh meh,... kaku dan bisu.
Yang PAS sibuk, AMANAH bawak lari kerusi,..AMANAH pengkhianat, khadam DAP.... Bangunan sekian2 PAS yang punya, PAS boleh berusaha utk membayar ratusan ribu ringgit demi menganjingkan musuh peribadi mereka,... PAS akan pulun sungguh dlm bab2 berhimpun... biar PAS bergolok bergadai, mengkeldaikan anak2 sekolah pondok dan sekolah tahfiz, demi mencapai angka puluh2 ribu dlm himpunan mereka. PAS puas hati dapat 'teng' musuh peribadi mereka dlm bab ramainya berhimpun!

Opss...sebelum terlupa...PAS juga tak pernah kalah dlm mendendangkan cerita basi RUU 355. PAS masih menjual RUU basi tersebut di kampung2...walaupun RUU itu sudah lama disemadikan oleh juak2 kepala bapak kau....

Rakyat nak hidup atau nak mati, PAS peduli apa. Yang penting bagi PAS, jgn berikan ruang kpd musuh peribadi mereka menguasai Putrajaya.
Bagi PAS, kemenangan PH adalah kemenangan DAP. 
Biar parti kepala bapak kau menang dan terus menguasai negara, PAS sikit pun tak kisah. Parti kepala bapak nak jual dan gadai negara, bagi PAS itu tidak menjadi kudis dan cela kpd mereka....
PAS sedang keliru.... antara musuh peribadi dgn musuh rakyat dan musuh negara , mana satu yang celaka!

Sumber : Whatapps

Post a Comment

0 Comments