Pembunuhan Terbuka Paling Ganas Di Malaysia - BANkami

Monday, December 18, 2017

Pembunuhan Terbuka Paling Ganas Di Malaysia

Kejam, memang kejam. Tapi cerita disebalik kejadian tiada siapa yang tahu. Yang pasti pembunuh tetap pembunuh. Mungkin ada dendam yang melangkaui batas pemikiran manusia sehingga sanggup membunuh.

Banyak video pasal pembunuh ni tersebar tapi aku tak sertakan kat sini kerana ia sangat kejam. Dendam pembunuhan bukan perkara baru. Tetapi si pembunuh kekal bebas dan licik untuk dijatuh hukuman.

Jangan cari musuh


6 comments:

  1. Replies
    1. Bukan kah telah di nyata kan bahawa rakyat akan mengikuti cara para pemimpin.

      Delete
    2. kepala pun gengster. bawahan naik tocang la.. polis pun kecut.. 9 dragon polis diam

      Delete
  2. Yang kena bunuh pun geng jahat,yang membunuh pun geng jahat...dan yang memerintah M'sia hari ni pun geng jahat gak...tu pun masih para penyokong geng jahat masih berkata M'sia AMAN...begitu seteruihnya selagi tak dubah kepala bapak geng jahat yang diatas tu...

    ReplyDelete
  3. Rileks, Malaysia negara PALING aman di dunia. Rileks...

    ReplyDelete
  4. Ganas, memang dia nak orang tu betul-betul mati, tikam,dibalingnya mercun bom,langgar dan gilis.

    ReplyDelete