Terengganu Pun Sepenggal PAS Memerintah..


Fantasi sememangnya sedap didendangkan. Tanpa fantasi manusia mungkin dalam keadaan murung. Jika terlebih fantasi, manusia boleh menjadi khayal.

sumber : MK

Post a Comment

5 Comments

  1. lebih afdhal dipraktikan dikelantan yg tak cukup duit nak byr gaji kakitangan dan adun2. habis harta dan sumber alam kena jual pada kroni.

    ReplyDelete
  2. semak dulu kemah mngsa banjir klantan... dh ganti ke blum.

    islam bkn lampu aladin magik.

    tuhan suruh guna akal dlm byk ayat quran.

    jg harakah dn kohilal pun lingkup. mcmana pas nk selesaikn masalah yg umno buat sedangkn umno kwn pas.

    geli betul bulu ketiak hamba bc knyataan hadi. tuan guru.. jgn ponteng mkn ubat.. cukupla ponteng parlimen

    ReplyDelete
  3. Walaupun kilang KPK ditutup, balak masih terus dikeluarkan.

    “Ini bermakna sekarang balak berkenaan dijual kepada orang lain dan tiada lagi manfaat untuk rakyat yang bekerja di situ.

    “Bila PH mentadbir, kita akan manfaaatkan kilang ini dengan cara menyediakan kayu gergaji untuk membuat rumah yang boleh dijual dengan harga rendah kepada golongan rakyat yang tidak memiliki rumah kediaman.

    “Kita akan beri tanah, beri tapak rumah, kayu balak kita mesin di KPK, kita buat saiz rumah rakyat dan jual dengan harga diskaun,” katanya.

    ReplyDelete
  4. ya lah edi wang. ko dan geng dah sebat berjuta. takut saman pulak. ko gaji buta asyik ponteng sidang parlimen. ko sembah duit 1mdb. ko sembah mo1 ikut korup. ko hilang rahmat Tuhan. ko hilang kedah. ko hilang terengganu. cukup la tu. Jgn temberang tipu lagi. jgn perguna pas lindungi salahlaku ko dan uostad mu. ni dah konfirm hilang kelantan. parti pas islam ala ko memang mundurkan negeri dan rakyat. jahanam masa depan anak muda.

    ReplyDelete
  5. Dia terasa dirinya hebat, tapi hakikatnya, haprak!!!
    Haji, cakap depan ahli-ahli yg taksub boleh laaa. Bila majlis terbuka dan ada soal, jawapan yg diungkap pun berterabur dgn penuh kekaburan. Itu lah standard mr presideng parti suci cap bulan.

    ReplyDelete