Isu LGBT menjadi siulan kembali dan ditambah perisa dengan ekstradisi penceramah zakir naik. Isu zakir naik dah selesai selepas mahathir sendiri memberi jaminan tidak perlu menghantar zakir naik kerana ia tidak memberi ancaman dimalaysia. Secara tak langsung melenyapkan cybertrooper pas dan bn dari berterusan menyebar seolah kerajaan PH tidak peka isu islam.

Tersebar meluas pula isu abang syed saddiq didalam instagram menyatakan seolah golongan gay ini adalah beautiful tersendiri. Ramai menuding jari kepada syed saddiq seolah akan terpengaruh dengan dakyah LBGT dan kerana mahathir bersalaman maka disebarkan adakah malaysia bakal mengiktiraf golongan LBGT.

Jika dalam keluarga korang sendiri ada golongan LGBT dan mereka rapat dengan korang. Ada dalam situasi korang sebagai pemimpin akan terpengaruh dengan pemikiran LGBT. Adakah otak pemikiran mahathir dan syed mudah terpesong mengikut pemikiran LGBT. Semestinya tidak dan tidak dinafikan golongan mereka ini terdapat tempat.

Ramai yang memberi cadangan supaya menangkap dan penjarakan golongan LBGT. Hal ini boleh dipersetujui tetapi untuk menjalankan penangkapan bukan sesuatu yang mudah. Adakah dengan berpakaian maka boleh ditangkap, adakah dengan bersekedudukan maka boleh ditangkap. Bagaimana pula dengan LGBT yang bukan muslim.

Jika pas mempunyai idea yang bernas untuk membanteras LBGT, mungkin mereka boleh memulakan operasi di kelantan dan terengganu dalam memastikan tiada lagi golongan tersebut. Apa yang diketahui, sememangnya ada penangkapan tetapi hanya memberi ceramah kesedaran dan tiada tindakan keras dilakukan.

Sumber : MD