Parpukari antara blogger cybertrooper umno yang tidak asing lagi. Itu masa era panglima bugis begitu berkuasa. Semua benda yang panglima bugis buat, dia tatang bak minyak penuh. Dan hari ini kami terbaca di blog parpukari melihat deklarasi menolak umno. Sebagai blogger kita perlu open, tidak boleh terlaly taksub parti. Mana betul, kita kata betul, mana yang salah, kita kondem salah.

Parpukari | Sudah 10 tahun usia blog ini, akhirnya aku buat keputusan untuk perbaharui blog aku ke arah yang lebih baik iaitu aku akan komited ppada pentadbiran Tun Dr Mahathr sepenuhnya, sebab masa aku buat blog ini dulu, I was inspired by him. So apa saja aku akan tulis seslepas ini hanyalah untuk menyokong penuh apa saja tindakan Tun M.

Memang benar dulu aku sokong BN disebabkan aku percaya dengan perjuangan parti terebut tetapi setelah Najib membuat kerosakan pada BN khususnya UMNO, setelah kalah Najib, terbukaklah semua kebabian yang pernah dibuat dia dan sekiranya aku masih menyokong dia, maka memng bodoh la aku. Sebab itu aku buat keputusan untuk tolak terus parti yang telah rosak ini.

So no more UMNO lahanat! Fuck them and may they rot in hell sebab mereka menipu rakyat Malaysia dengan merompak negara tercinta dan aku rasa sangat jijik sebab aku pun terpalit sama kerena menyokong mereka dulu, akan aku perbaiki segala kesilapan ak dahlulu dengan menceritakan yang benar.

Cukuplah buat masa ini, aku akan sambung lagi dalam artikel akan datang.