Budak 3 Tahun Diseksa Teruk, Kepala Dihentak Dengan Batu Bata ! Tak Dapat Bayang Betapa Seksanya !!


Seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun diseksa dan dirogol sebelum dijumpai mati. Kanak-kanak tersebut ditemui di sebuah bilik di Colony Guga, Sektor 66, pada pagi Isnin, sehari selepas dia dikatakan keluar dari rumahnya untuk membeli coklat.

Batang kayu 10cm ditemui dimasukkan ke dalam alat sulit kanak-kanak tersebut, kata polis.

Tertuduh, buruh migran yang dikenali Sunil Kumar yang berusia 20 tahun, adalah penduduk Kampung Naugaon di daerah Mathura, Uttar Pradesh. Polis berkata dia datang ke bandar minggu lepas untuk melawat ibunya dan dua adik perempuan yang tinggal di kawasan kejiranan.

"Dia telah hilang sejak kejadian itu. Kami telah mempersoalkan ahli keluarga tertuduh dan merekodkan kenyataan mereka, "kata penolong pesuruhjaya polis (jenayah) Shamsher Singh.

Polis telah membentuk empat pasukan, dua dari balai polis dan dua pasukan cawangan jenayah, untuk menjejaki tertuduh. Pasukan forensik mengumpul sampel dari tempat kejadian.

Dr Deepak Mathur, pakar forensik daripada Hospital Awam yang menjalankan pemeriksaan terhadap kanak-kanak tersebut berkata, batang kayu 10cm yang ditemui dimasukkan ke dalam vagina dan gadis itu mengalami beberapa kecederaan di seluruh tubuhnya.
Kematiannya disebabkan oleh kecederaan kepala dan pendarahan dalaman yang berlebihan. Dia terkena dengan objek berat di kepalanya kerana tengkorak itu mengalami patah tulang yang mendalam. Beberapa lebam ditemui di bahu mangsa, pinggang, dada dan belakang, menunjukkan dia diseksa, "kata Dr Mathur.

Polis mendaftarkan kes di bawah Seksyen 302 (pembunuhan) dan Seksyen 6 (serangan seksual yang menembusi) bagi Perlindungan Kanak-kanak dari Seksyen Kesalahan Seksual (POCSO) terhadap tertuduh di balai polis Sektor 65 Isnin.

Siasatan polis awal mendedahkan bahawa tertuduh mendekati mangsa ketika dia bermain dengan dua gadis lain di kampung mereka sekitar pukul 11 ​​pagi Ahad. Kanak-kanak perempuan yang melihat tertuduh meninggalkan mangsa, melaporkan kejadian itu kepada keluarga mereka, kata polis.

Menurut polis, anggota keluarga mangsa tidak membuat laporan awal tetapi cuba mencarinya sendiri terlebih dahulu sebelum laporan polis dibuat.

Sekitar pukul 8 pagi Isnin, salah seorang jiran menjumpai kanak-kanak itu  berada di dalam salah satu bilik di sebuah kedai berhampiran kuil. Dia terbaring dan dipenuhi darah bersama tiga bata di atas badannya dan wajahnya ditutup dengan beg polythene, kata polis.

Menurut pihak polis, mereka menerima panggilan kira-kira jam 8.10 pagi bahawa mayat perempuan telah dijumpai di dalam kedai kosong.

"Pasukan dari Balai Polis Sektor 65, pakar forensik, dan pegawai kanan pergi ke tempat kejadian dan memeriksa tempat jenayah. Tempat itu hampir 300 meter dari rumah tempat tinggal keluarga mangsa. Mereka mendapati kanak-kanak tersebut telah diketuk pada bahagian kepalanya dengan batu bata selepas merogolnya."kata Singh.

Ahli keluarga berkata pakaian gadis itu terletak berhampiran badan.

Pengerusi Jawatankuasa Kebajikan Anak Gurgaon Shakuntala Dhull berkata pada tahun ini, 106 kes rogol bawah umur telah didaftarkan dengan polis. Pada bulan September dan Oktober, 20 kes tersebut dilaporkan.

Hindustan Times

Post a Comment

1 Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete