Saya Tak Pernah Minta Tukar Jantina... Kata Jattt


Tempoh 48 jam telah diberi, namun Muhammad Sajjad Bin Kamaruzzaman enggan mengendahkan tuntutan Yusmiliati dan mempersoalkan mengapa dia yang perlu meminta maaf.

Sajjad berkata, tiada sebab untuk dia memenuhi tuntutan Yusmiliati itu kerana dia menganggap dirinya tidak bersalah berhubung isu menukar status jantina pada MyKad.

"Saya tak akan minta maaf. Kenapa saya kena minta maaf pula?
"Saya rasa wanita itu nak kenakan saya. Dia sebut nama saya pada sidang media tanpa pengetahuan saya. Saya rasa dia nak aibkan saya.
"Saya tak pernah minta tukar jantina. Saya juga tidak akan membuat permohonan maaf atau membayar sebarang pampasan seperti yang dituntut sebab saya pun tak kenal dan tidak pernah bertemu dengan dia. Semua yang didakwa itu tidak benar. 
"Saya tiada kena mengena pun sebab yang buat laporan polis itu pembantu saya," katanya

TheReporter

Post a Comment

0 Comments