Chef Wan Hina Peneroka Felda ?



Ikon Felda bersuara.setelah diberi gelaran tersebut oleh kerajaan PH.

Dia kata peneroka-peneroka FELDA adalah pemalas serta suka berkahwin dua atau tiga.

Selepas berkahwin pula, peneroka "membiak seperti kuching"..

Ikon telah marah kerana ada sebilangan dari peneroka-peneroka telah membuat bising semasa PM ke-7 memberi ucapan.

Dia gelar mereka sebagai ulat-ulat sampah (maggots) yang hanya tahu ambil duit kerajaan.

Pendapat seterus dia, saya tak sampai hati nak mengulas.:

“These ungrateful human beings are born to be rubbish and they will forever be rubbish.”

Tak apa, nanti dia akan meminta maaf dengan alasan bahawa dia sekali lagi dirasuk syaitan.

https://www.nst.com.my/lifestyle/groove/2019/07/502537/showbiz-many-felda-settlers-lazy-breed-cats-chef-wan

Najib Razak

Post a Comment

4 Comments

  1. Najib, ko jgn menyibuk boleh tak? Ko lah yg telah JAHANAMKAN Felda. Jgn pura2 pula berlakon nak jd hero. Klu PH tak tendang ko keluar, sampai skrg Isa lantikan ko terus songlap harta felda. So stop it, scum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa isa samad?
      Org yg rapat dgn mahdey.

      Siapa yg lawan anwar di pd wlpun umno dh ada calon....isa samad

      Siapa yg arahkan dia bertanding?
      Ramai yg kata mahdey yg arahkan.


      Maka yg merosakkan felda adalah org mahdey....
      Yg jual aset felda adalah mahdey dan nobita....

      Mmg patut pon kena booo dan kena boikot majlis krn org2 felda tak mahu dikencing oleh penipu dan pecinta semburit. Jijik...

      Klu tak krn 'malu apa bossku' maka raykat tak akan sedar kencingan pakatan homoseks. Ringkas tapi amat padat dgn data dan fakta yg boleh diyakini.

      Tak perlu ajak raykat berdemo..berguling..merusuh menentang mahafiraun tetapi akhirnya mahafiraun juga yg diangkat dan disembah sebagai ketua....ptuuuuiiihhhhh!!!

      Dasar lgbt yg hipokrit...patut pon raykat tgglkan majlis!!!

      Delete
    2. LAMA BETUL TUNGGU ISA SAMAD KENA DAKWA KAN.

      KAH KAH KAH

      Delete
  2. Sekarang peneroka tak boleh nak usaha tanah sendiri sebab dah masuk bawah konsortium. Masa masuk bskl yg banyak kaut untung dari share ialah isa samad n the gang. Sementara peneroka bayar hutang pinjaman beli share. Apa jenis manusia yg kerjanya melingkop bangsa srndiri. Madey dulu pun kepala macam ni. Swasta konon ringankan beban kerajaan, rupanya untung pengswastaan masuk kocek sendiri.

    Lagi lama madey di kerusi,lagi banyak kerosakan bakal hadir. Pm menanti pulak berotak kunyit semburit.

    ReplyDelete