GOLD, Meningkat Seperti Yang Dijangka




Pada awal bulan February, BANkami - 2020 Adalah Masa Sesuai Membeli Emas Dengan Hellogold ada membuat satu posting berkaitan harga gold akan meningkat pada tahun 2020. Kepada yang telah membuka akaun Hellogold dan membeli pada bulan tersebut, Tahniah kami ucapkan! Semestinya sekarang anda sekarang menikmati kemanisan kenaikan harga gold.

Gold meningkat menghampiri 200 dollar daripada harga ketika kami memberitahu supaya anda membuat pembelian gold. 

Dengan situasi covid19 yang dilihat masih tiada penemuan ubat dan vaksin, ia boleh dikatakan memberi sedikit impak kepada gold. Tetapi, kini berlaku satu kekecohan pentadbiran politik baru di amerika dan trump menjadi pemimpin yang dibenci. Amerika juga akan mengadakan pilihanraya baru dalam tahun ini, secara tak langsung memberi tekanan kepada matawang usd serta ekonomi dunia yang lain. 

Jika dilihat pada chart, Gold telah mencecah harga bukaan tertinggi pada tahun ini iaitu pada harga $1735/oz. Sekiranya bukaan harga pada bulan hadapan dibuka melepasi harga $1735. berkemungkinan harga gold boleh mencecah paras tertinggi iaitu $1828/oz. Bergantung kepada situasi politik dan ekonomi dunia semasa. 

Sekiranya harga gold menjunam dan membuat pembukaan harga dibawah paras $1665/oz, kemungkinan gold akan terus membuat penurunan sehingga harga terendah $1595/oz. 

Sekiranya anda mahu memulakan jual beli emas bersama Hellogold , download secara percuma di App Store dan Google Play sekarang. 

Deposit serendah RM50 dan dapatkan Rebate tambahan RM5 dengan memasukkan REFERREL CODE : WANM6ZIB


Post a Comment

0 Comments