Apa Masalah Saifuddin? - Kami Bersama Herleena (Host Bernama) Yang Dikenakan Tindakan Kerana Kutuk Al-Jazeera!


Al-jazeera mengutuk malaysia dan rakyat malaysia bangkit mempertahankan berita palsu yang disebarkan al-jazeera. Malahan majoriti rakyat malaysia telah mengutuk video al-jazeera dan tindakan tersebut telah membuatkan pihak al-jazeera menutup komen di youtube. 

Ketika rakyat malaysia yang marah dengan pihak al-jazeera, kemudian ada pembangkang yang cuba menunjukkan simpati kepada warga asing yang tidak berdaftar. Mudah faham pendatang haram!

Dalam satu host yang direncanakan oleh Bernama TV, Host tersebut iaitu Herleena Pahlavy telah mengutuk tindakan tidak profesional al-jazeera dan memanggilnya sebagai al-jahiliyah. 


https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2020/07/08/bernama-tv-host-calls-al-jazeera-al-jahiliyah/

Posted by Herleena Pahlavy on Wednesday, 8 July 2020

Kali ini Menteri bangkit pertahan al-jazeera dan menyalahkan host tersebut kerana harsh words yang digunakan. Rata-rata komen di twitter milik saifuddin mendapat kutukan daripada netizen yang bengang tindakan diambil terhadap Herleena Pahlavy!

Antara komen pedas kepada saifuddin seperti : 






Perluker pertikaian antara wartawan dicampuri menteri? Sepatutnya menteri bertindak menyaman pihak al-jazeera sekiranya dokumentari yang dikeluarkan adalah palsu! Bukannya mengenakan tindakan terhadap rakyat sendiri yang mempertahankan negara! 

Post a Comment

0 Comments