Ramalan Atok... Selepas PRU17.. Atok Tanding Tak?

Atok punya ramalan, jauh nun sana. Ramalan atok bukan dari mimpi, selalunya ramalan atok ada sikit mengena. Kecuali kereta terbang 2020. Hmmmm.. 

Lagi 10 tahun, malaysia jadi macam singapore. Itu ramalan atok. Agaknya time tu singapore dah macam mana agaknya. 

Ramalan ini, boleh berubah kalau mengikut situasi geopolitik yang tidak stabil, ekonomi dunia sedikit terumbang ambing, situasi antlantik yang agak membimbangkan. 

Apa yang penting, kita hidup pada masa ini dan merancang pada masa kini dan pastikan hari esok lebih menggembirakan. 


Post a Comment

4 Comments

  1. Atok kena pukulan maut hilang deposit. Sampai jadi sasau. Orang nasihat supaya bersara saja lah drp politik, bersedia utk alam sana tapi tak mau dengar. Join saja PN. Lobai tak sabar nak sambut Atok

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau atok join PN atau PH.. confirm menang. Tapi atok ada prinsip dia sendiri. Pejuang mahu sertai PH atau PN.. atok keluar.

      Kita tengok apa atok boleh buat untuk jatuhkan anwar. Suara atok masih didengari dunia.

      Delete
  2. ada umur dan sehat dia pasti munkin bertanding la pd pru17,
    dan time tu bakal jadi rekod la orang berusia lanjut masih aktif politik ber-pilihanraya.

    oh ya ... sesekali aku ada terpikir yg anwar balik lebih awal dari atok dari dunia fana ini mengikut kiraan perjalan hari-bulan-tahun, bukan usia, jadi atok akan jauh berusia lebih panjang dari anwar yg dulu pernah kata pd atok lebihkurang segini "jaga-jaga saya masih muda dan dia tu sudah tua.." pd ucapanya disatu demonstrasi setelah dipecat dari umno oleh atok yg terdapat dilihat pd video2 sosmed ..

    hihihi.. Allah maha kaya... atok masih sihat sampai kehari ini dan tetap menjadi mimpi ngeri buat anwar.

    mudah2an Allah swt memperpanjankan dan memberikan kesihatan dan hidayah serta kekuatan pada atok.. sukai dia benci dia, atok tetap seorang insan yang legend dan ada keistimewaan tersendiri samada baik atau buruk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PH tak akan terima Atok sehingga ke akhir hayat dia, ini sya Allah. Akhirnya Atok akan join PN. Itu peluang terbaik dia utk kekal relevan. Dia tidak ada pilihan lain, kecuali bersara

      Delete