Kos Sambutan Hari Raya PAS Kelantan Berapa?

Ko tanya aku, aku tanya ko. Ko diam, aku pun diam.. Rakyat ternganga. Buat makan, kitaorang pergi jer. Melantak sebaik mungkin. Jimat duit poket sehari beli makanan. Kalau korang nak buat hari raya sepanjang 30 hari syawal tu pun. Lagi bagus.. 



Post a Comment

3 Comments

  1. Itu bukan pembaziran.
    Rakyat negara kita tiada yg miskin.Tiada yg merempat minta sedekah.
    Buat setiap hari selama 30 hari rasanya bukan masalah pon.
    Apalah salahnya bukan setiap bulan kita syawal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau mcm tu.. kenapa persoal kos hari raya madani? Kenapa?

      Delete
  2. Umno dijangka bakal bubar selewat2nya pada akhir 2025, itu ramalan yang dibuat oleh pakar tabiat parti2 politik yg berkuasa melebihi 50 tahun dimana nenurut mereka jika timbalan kepada ketua parti sentiasa menikam ketua dari belakang maka salah satu punca keruntuhan parti itu akan menjadi sangat giat dan merapuhkan parti bila tidak ditangani.
    ini benar berlaku pada masa dr mahadir lagi tapi ianya dapat dipadamkan kerana pembuat masalah tersebut mempunyai kes yg berlambak serta tidak setanding dengan dr mahadir dalam segala hal.
    keadaan telah menjadi reda seketika tetapi hal tersebut telah datang kembali apabila si najib telah menyertai kumpulan berkomlot menjatuhkan dolah badawi, dan kemudianya zahid pula telah berkomplot menjatuhkan si najib yg mana tidak berjaya tetapi dikhabarkan yg si zahid telah bekerjasama dengan ph bagi mengalahkan bn dan bn kalah serta si najib tersungkur maka berakhirlah sebuah kartel kuasa umno.
    malang bagi umno semua komponen parti2 tunggul yg nenjadi tongkat umno telah keluar dari bn dan tidak cukup dengan itu si zahid telah menyinkirkan tokoh2 tiang seri umno bagi melumpuhkan lagi umno dan itu termasuklah tokoh yg berwibawa yg disegani serta disayangi oleh banyak orang melayu iaitu si mail sabri dihina dan dikhianati oleh sizahid maka umno terus jatuh tersungkur dengan cuma tinggal beberapa kerusi sahaja,dan ketua2 umno yg dulu sentiasa berebut2 untuk menjadi menteri kini cuma sekadar mampu berebut untuk menjadi pengarah2 etc fldidalam glc.
    Untuk menambah dose beracun bagi ditelan umno maka parti tidak dilayan untuk nendapat kerusi yg mereka tuntut tapi malah hanya diberikan kerusi untuk bertanding dikawasan yg 70% kalah oleh ph yg disujud sembah oleh umno.

    ramalan berasaskan penelitian ini juga meramalkan umno bakal kalah disemua kerusi yg umno tandingi di prn enam negeri yang bakal membawa kerobohan yg sedang senget sekarang.

    marilah sama2 kita tunggu untuk melihat adegan peristiharan pembubaran parti umno.

    Reply Delete

    c&p

    ReplyDelete