PKR Tak Sedar Diri! Kenapa Nak Salahkan Penjawat Awam?

PKR dah ambil alih tugas UMNO.. Patut PKR sedar diri, mereka menang berapa kerusi jer..  🤣
 


PKR Johor pada kongres nasional parti itu hari ini mencadangkan Kementerian Pendidikan (KPM) membentuk jawatankuasa khas bagi memantau guru yang tidak menyokong kerajaan.

Perwakilan dari Johor, Haryati Abu Nasir berkata terdapat trend membimbangkan dalam kalangan penjawat awam yang secara terbuka menunjukkan penentangan terhadap kerajaan.

"Kami mohon KPM, ada baiknya diwujudkan jawatankuasa pemerhati kerana ada trend membimbangkan di kalangan kakitangan yang tak menyebelahi kerajaan perpaduan," katanya ketika membahaskan ucapan dasar presiden PKR pada kongres yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya itu.

Ketika ditemui pemberita selepas itu, Haryati menjelaskan ia hanyalah cadangan daripada PKR Johor berikutan terdapat kebimbangan ada di kalangan penjawat awam yang menentang kerajaan Madani.

Post a Comment

1 Comments

  1. Sejak Mak Cik Kemboja meletus Melayu Malas sudah bangkit Melayu Malas tu adalah fake semata Mata...

    Kelian boleh tengok di sekitar taman kediaman penduduk kelian semua pergilah kira berapa banyak klinik kaum Cina India berbondong klinik klinik Kesihatan kaum Melayu swasta.

    Suma nya di kuasai anak Melayu, klinik Vetreniar di kuasai Anak Melayu, klinik gigi di kuasai Anak Melayu, Bengkel Kereta Motor sudah mulai dikuasai Anak Melayu, Restoran Makanan, Coffee Shop, F n B sudah mulai dikuasai Melayu.. Makanan dalam talian dikuasai kaum Melayu walau berniaga di tepi jalan saja.. banyak restoran mamak Hidup segan Mati tak mahu skg nih

    Yang belum dikuasai Melayu sepenuhnya adalah kedai Hardwear, dan hulu sektor pembinaan dan kedai peruncitan sebab Kartel Kartel Mata sepet dikuasai Oleh taikun taikun yang dibela Oleh pemimpin haprak UMNO dan PH masa 22 tahun 22 Bulan termasuk kerajaan anak papa yang Masih Jadi barua DAP@LeeKwanYew

    TMJ kata Tun penah Kata Melayu Malas 20 tahun yg lalu ternyata gebang Tun semata Mata

    Duit bailout Anak Anak Tun Mahathir Mohamed sekurang kurangnya 20% dari total bailout Wang Rakyat PETRONAS, KWSP Kumpulan Wang Pencen dan Wang TH perlu dibayar semula oleh anak Anak Tun Mahathir Mohamad.

    20% jumlah bailout yang perlu dibayar Oleh Anak Anak Tun adalah dengan Cara kerajaan merampas danengambil alih semua pegangan saham saham milik anat Tun di kesemua Syarikat yang dikuasai oleh mereka baik saham GLC atau milik persendirian..!!! Semak lah legasi kau nih..!!

    Yang Malas tu Anak Tun Mahathir Mohamed spt Boboi, Marina Gereja hasil duit rompakan PETRONAS KWSP Dana Pencen untuk bailout Anak Anak Tun...

    Sila berambosss...!!


    #NoBoboiNoPejWang

    Bila untung klaim anak pandai berniaga, bila rugi minta bailout... Kanina punya orang tua..!!!



    Yang Melayu malas tu ialah anak Tun Mahathir Mohamed spt Boboi, Marina Gereja hasil duit rompakan PETRONAS KWSP Dana Pencen untuk bailout Anak Anak Tun... Dari dolu dah pesan Jangan lantik PM dari Utara kan dah mendapat lagi..!!

    Sila berambosss...!!


    #NoBoboiNoPejWang

    ReplyDelete