Tong Sampah pun nak Claim pemberian juga ker? Hadddoiiii

Sekarang dah bermula acara claim sana claim sini ker?

Sources : MyNewsHub





Post a Comment

3 Comments

  1. PANDAI MENYAMUN TAPI BANGANG MENYIMPAN HARTA YANG SAMUN

    Ini lah punca kenapa Singapura Naik tocang semua simpan suit curi rasuah dan duit haram kartel dalam bank bank di Singapura.

    https://vt.tiktok.com/ZSN7RAs7U/

    Kes 1MDB Zety simpan suit Haram di Singapura, tetiba dng murah hati Singapura dedah akaun Taufik Ayman Zety dan Anak penyamun kenakan fitnah Bossku.

    Maka bila Bossku dijatuhkan Singapura akan bongkar dan tunjuk baik duit 1MDB dalam akaun Zety dan Taufik Ayman didedahkan.

    Peluang Baik melaga lagakan pemimpin Melayu pun di mulai oleh Singapura dan dilaungkan Oleh DAP yang merupakan proksi LeeKwanYew@PAP

    https://vt.tiktok.com/ZSN7hbYUF/

    Nampak tak permainan DAP@LeeKwanYew di Singapura. Dendam LeeKwanYew pada Rakyat Malaysia belum padam dan akan digunakan segala kelemahan pemimpin Melayu untuk di laga Laga dan di batu api kan semahu mahunya oleh Singapura.

    https://vt.tiktok.com/ZSNvN413G/

    Semua pemimpin dan PM seperti Tun Mahathir dan Daim nampak cerdik memerintah tapi dibodohkan oleh Singapura simpan suit samun di Bank Singapura... Sekali lagi Singapura murah hati dedah harta samun Tun dan Daim Kasi Laga laga Kan orang Melayu di Malaysia berbunuhan sesama sendiri..

    Saya ulangggg

    Bijak dan pandai menyamun, tapi bangang menyimpan harta samun.. Orang Melayu semua kasi tepokkkkk satu kali... Biar barua barua DAP@ LeeKwanYew ini berbunuhan sesama sendiri jangan nak terkinja kinja Jadi batu api dan nasik tambah pulak... Ko orang tgk hado kaum mata sepet kena heret sama dalam pergaduhan sesama barua DAP ini...!? Lu fikir lah sindri..!!

    Kah kah kah...

    https://vt.tiktok.com/ZSNvNspHa/

    Sebab barua barua ini sudah masuk perangkan DAP@ LeeKwanYew

    ReplyDelete
  2. Tik tok tik tok tik tok

    Jam di dinding udah bebonyi

    Barua barua sudah sembunyi

    Senyap gelabah barua LeekwanYew@DAP

    Formula bangang jerit pekik reformasi

    Pekik terlolong gebang tinggi


    Tunggu masa hanyut ke Laut Mati

    Tenggelam bersama Bangsa Luth LGBT

    Saya ulangggg...

    Berambosss aljubori

    ReplyDelete
  3. PAS sudah bersedia menunggu perubahan kerajaan melalui proses demokrasi dan Raja Berperlembagaan.

    Tidak perlu kepada budaya ‘shopping’ rasuah Ahli Parlimen dengan menggunakan duit rakyat untuk rasuah ahli parliament.

    Madani yang kabur maknanya madani diuar-uarkan, sehingga dikatakan penyokong juga ikut membangkang terhadap ucapan-ucapan di Parlimen.

    Pengalaman suka menipu, berbohong, memberi sogokan, ugutan, boleh melakukan apa-apa sahaja, dan boleh berpura-pura bersih dan telus, termasuk dalam kalangan mereka laksana kata pepatah Arab:

    “Dia yang memukul diriku, dia pula yang menangis. Dia yang berlaku zalim terhadapku, dia pula yang mengadu.”

    Berjenama Madani , pihak kerajaan sekarang yang menguasai wang dan dapat mempengaruhi mereka yang mencari segala projek yang menghasilkan kewangan dengan cara yang paling mudah.

    Pihak pembangkang pula disekat peruntukan yang wajib diberikan, bahkan dibekukan perjalanan kewangannya dan juga disita.

    Banyak janji yang tidak mampu ditunaikan, banyak formula bodoh disuap dalam minda rakyat tapi formula dan cakapnya tidak serupa bikin. Banyak kenyataan yang bercanggah formula mengarut disajikan pada rakyat.

    Saya ulangggg..

    Tidak perlu kepada budaya ‘shopping’ rasuah Ahli Parlimen dengan menggunakan duit yang banyak dan janji-janji, tetapi berpijak di bumi yang nyata mengamalkan politik demokrasi yang sebenar.

    Masa mengoreng rakyat dah tamat

    ReplyDelete