PMX Kena HIV? 😱 Tuduhan berat ni Papagomo

Tahulah marahkan PMX. Tapi tak perlu sampai menuduh kepada perkara yang kita tidak sahih kebenaran. Walaupun marah selepas cubaan berkali kali kali kali untuk menukar kerajaan tidam berjaya. Janganlah sampai tuduhan macam ni sekali. 

Be profesional. Kalau nak hentam rasuah, korek isu rasuah. Kalau nak hentam ekonomi, korek dan bantai dari sudut ekonomi. 

Serangan peribadi ni, tak berapa manis kalau kesahihan tidak dapat diterjemahkan terlebih dahulu. 

Post a Comment

2 Comments

  1. Nik Elin sumbernya pada Al Quran sahaja. Hadis dan sunnah Nabi kaum liberal tolak tepi...!!

    Mudah kan nak faham golongan ini..!!

    Nik Elin Zurina Nik Abdul Rashid ke atas Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan telah memberi impak besar kepada kuasa negeri di bawah sultan atau raja.

    Presiden Persatuan Peguam- Peguam Muslim Malaysia (PPMM), Muhamad Hisham Marzuki berkata, ia khususnya cabaran yang dikemukakan iaitu penafsiran punca kuasa di dalam membuat undang-undang jenayah di Malaysia.

    UMNO pula menyokong segala usaha untuk memperkasakan Mahkamah Syariah termasuk jika perlu melakukan pindaan Perlembagaan.

    Apa yang baik untuk agama dan negara, UMNO terus menyokong dan mahu melihat supaya kebaikan dapat bawa.

    Dengan keputusan ini, perbuatan yang bertentangan dengan hukum Islam seperti bapak ayam ibu ayam tokey lendir menawarkan perhidmatan maksiat, berkahlwat, sumbang mahram dan minum arak tidak lagi menjadi satu kesalahan bagi umat Islam.

    “Jika ada pihak yang mencabar kedudukan undang-undang Islam di negeri-negeri lain, undang-undang tersebut juga akan diisytiharkan tidak sah berdasarkan precedent yang telah dibuat oleh Mahkamah Persekututuan dalam kes Nik Elin

    Pilih lagi lah bapa liberal dan pluralisma negara Anwar Ibrahim... Dah tahu sejarah Anwar Ni. Gay tua ni jugak kau orang masih nak lagi sebagai PM... Padan muka yang pangkah... Kan dah mendapat...!!

    ReplyDelete
  2. Tak ada sekor pun rakyat Malaysia yang sokong perasuah... Jangan buat fitnah AlJub...

    Yang dituduh tak istihar harta saja , kes rasuah kat mana..!?

    Taikun kaum Cina ini spt Vincent Tan, Lim Goh Tong , Robert Tan SPANCO dah Ada istihar harta ke belum...!?

    EkoVest beli The Loft imbuhan dapat ganjaran projek Bandar Malaysia 300 juta Zaman Tun PM Kali ke 2 Suma kaum Cina ini ada istihar harta ..!?

    Link bawah ni haah beli kedai roti bodoh bangang The Loft dapat projek Bandar Malaysia...

    Macam kedai roti sial The Loft milik Tun Mamak si Boboi sialan dibeli Taikun Cina EkoVest dapat Projek Bandar Malaysia tu...!?

    https://pakdin.my/91524/

    Lagi link bawah beli kedai roti dapat projek Bandar Malaysia

    https://malaysiagazette.com/2019/12/17/tun-m-saksi-menandatangani-perjanjian-bandar-malaysia/

    Datuk Seri Anwar Ibrahim merasa 'aneh' apabila ada pihak yang menyalah serta menyindir kerajaan kerana mengambil tindakan terhadap golongan 'maha kaya' yang perasuah.

    Tak ada sekor pun rakyat pertahankan perasuah, masalah kepalo jubo ni tuduh dan fitnah dulu. Bukti belum ada, pertuduhan di mahkamah belum pun dibuat tapi AlJuburi dah pukul canang fitnah perasuah sana sini...!!

    https://youtu.be/ilxsVzPFxHg?si=RVot0w1XVfhaCEf8

    Come onn lah AlJuburi dakwa dan heret dulu ke mahkamah... Jangan nak gebang sampai babi pun boleh terbang... Kes Rasuah tak ada yang ada kes tak istihar harta. Taikun Cina Vincent Tan EkoVest dan lain lain dah istihar harta ka belum .!? SPRM bila nak serbu kaum Cina ini...?

    Barua DAP@LeeKwanYew yang dibakulsampahkan VS Barua DAP@LeeKwanYew terbaru....

    Melayu lain sila tepokkk tangan dan jangan jadi batu api nasik tambah pulak...

    Bila budak gomok nak mula memburu ni..!?

    #sekarangundanundangdahboleberjubo

    ReplyDelete