Ustaz Usrah di McDonalds - Korang Rasa?

Sebelum ini, boikot produk israel dilaungkan oleh muslim seluruh dunia. Impak dia, hanya secebis sahaja dan terdapat pelbagai hujah. 

Namun selepas 7 oktober dan serangan gila tentera pada Gaza, seluruh dunia bangkit menentang genocide yang dilakukan israel. Gerakan boikot produk israel juga dijalankan seluruh dunia merentasi fahaman agama. 

Dan hari ini, ustaz malaysia malaysia yang kononnya positif.. Apakah tidak ada secebis perasaan solidariti terhadap kekejaman israel terhadap GAZA. Ini bukan isu timbal balik yang baik, isunya solidariti terhadap kekejaman israel! 

Ohhh Netanyahu!

"Pada kami, restoran seperti McDonald's dan KFC ada jasa yang agak banyak kepada rakyat Malaysia, termasuk dari program kemasyarakatan mereka.nJusteru apa salahnya untuk kami ambil dari sudut itu untuk memberikan perspektif positif syarikat berkenaan. Dan yang lebih penting ialah, kami cuba tonjolkan hubungan timbal balik yang baik di antara penyedia makanan dan pelanggan agar kita semua dapat hidup secara harmoni," katanya kepada Malaysiakini.







Post a Comment

0 Comments