Sanusi Poligami, Nenek Chin Panas? Ko dah kenapa?

Kalau dah mampu dari segala segi aspek kerohanian kebatinan. Apa salahnya. Islam membenarkan. Isteri dia pun benarkan. Yang nenek chin tiba-tiba panas kononnya dialah terpaling pejuang untuk wanita islam. Ko dah kenapa? 

Nenek baru jumpa pintu gua kot, terus tersentak dengar sanusi kahwin 2.. Hadoiii... Penatttt




Post a Comment

4 Comments

  1. Nevin Tan , Jho Low Dan Tokey Judi Haram Datuk Kenny sampai sekarang senyap kaya raya sakau billion billion... Seko babi tak kena tangkap...

    Semua Babi buat tarian penyapu masa Merdaka Day lagi... Babi bawak penyapu sakau billion billion sambil disaksikan oleh Duli maha mulia Ikan buntal sang pemburu keturunan yang maha hebat...!! Kah kah kah..!!

    Kah kah kah

    Ikan buntal kata keturunan pemburu maha habak kata nyerr

    Ikan buntal kalau kencing dlm air batal air sembahyang tak..

    jgn mare haahh tanye jer..



    Kikikikiki


    Buntal ooh buntal

    KHALAS

    ReplyDelete
  2. Di mana ada Melayu berniaga di situ fitnah dijaja

    ReplyDelete
  3. GISB lawan tetap lawan

    Saya ulanggg..

    Lawan tetap lawan..

    Rendam air janggut air kaki air kote air cipap air konek air puki air bijik kelontit dan segala macam air keluar Dari IGP dan Maza.. betul ker tuduhan dan fitnah itu ..
    GISB ada di serata doonia di Turki, Indonesia Thailand Jepun Korea Arab Pakistan London benua Eropah USA dan lain lain..

    Kalau mcm ramai rakyat lah Turki Indonesia Thailand makan air puki air janggut GISB ... Fitnah fitnah fitnah lawan tetap lawan... Saya ulangggg..!!

    Link lawan tetap lawan Dari GISB pada barua IGP tuan nya DAP@LeeKwanYew .

    https://vt.tiktok.com/ZS2uWr9ge/

    GISB Holdings Sdn Bhd (GISBH) menafikan dakwaan rumah amal kendalian pihaknya terbabit dalam mendidik kanak-kanak di bawah jagaannya dengan amalan seks luar tabii.

    Menurutnya, tuduhan itu adalah berat dengan niat menimbulkan prasangka, fitnah dan berniat jahat sekali gus mewujudkan persepsi negatif terhadap GISBH.

    AMLA pulak dahhh... !!

    Global Ikhwan Services and Business Berhad Holdings (GISBH) berdoa agar apa yang disifatkannya sebagai fitnah dan tohmahan terhadap mereka dapat dinoktahkan.

    https://vt.tiktok.com/ZS2m3rj48/

    GISB akan membuat laporan polis dalam masa terdekat supaya siasatan dilakukan dan pihak yang bertanggungjawab dibawa ke muka pengadilan.

    "Kami tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas mana-mana pihak yang sengaja berniat jahat untuk mencemarkan nama baik GISBH

    https://vt.tiktok.com/ZS2H8QTWE/

    Sebaliknya GISBH sentiasa berusaha memastikan 'Islam Sebagai Cara Hidup' diamalkan dalam seluruh aspek kehidupan

    #TypeCtaksukaMelayuGISBberniaga

    ReplyDelete
  4. Perniagaan GISB digeruni oleh perniagaan Kaum Cina. GISB mampu monopoli perniagaan di Malaysia.

    Kuasa beli kaum Melayu sangat tinggi. GISB mampu mempengaruhi kuasa beli orang Melayu. Peniaga Type C sangat gerun dengan perniagaan GISB. Maka sesuatu mesti dilakukan untuk meruntuhkan perniagaan GISB.

    Semua nak fitnah dan bagi gambaran pada rakyat buruk pada GISB. Apa motif dan agenda IGP..!? Tak kan tak tahu SOP tangkapan dan piagam PDRM..!?

    Link bawah "Lu nak cakap lu cakap la wa tarak kisah maa"

    https://vt.tiktok.com/ZS2mAFFmJ/

    Keuntungan dari agenda fitnah jijik ini untuk kaum mata sepet atau arahan tangan tersembunyi memfitnah GISB...!? Apa motif IGP belum siasat dan buat fitnah jijik GISB...!?


    Penambah baikkan dari GISB perlu ada bukti bukti rekod caruman gaji pekerja, slip gaji pekerja Dan kebajikan perkeeja seperti elaun , rawatan kilinik sedangkan GISB ada hospital Dan Klinik utk buktikan kebajikan pekerja dijamin...

    Hentikan segera fitnah fitnah ini...!!

    https://vt.tiktok.com/ZS2HLYw4G/

    Ada rekod cukai cooperative LHDN Dan segala cukai tax yg dikenakan... Seperti syarikat Type C yang suka sngat menipu rekod tax LHDN sekarang ini.. rekod GISB perlu lebih Telus Dari syarikat Type C suka sangat menipu cukai pendapatan...!!

    https://vt.tiktok.com/ZS2HLDejn/

    Mudah GISB nak ikut syarat itu..!!

    #GISBoleh

    ReplyDelete