BAN Liberalism ~ Gaya Hidup Gay,Lesbian,Straight Di Las Vegas

Semakin maju sebuah negara, akan keluarlah beberapa makhluk bangang abadi dengan dakyah nafsu yang akan dipertengahkan untuk membuatkan manusia menjadi lebih bersifat kebabian. Sifat kebabian amat susah dipupuk. Kerana agama mengajar manusia naluri hidup sementara di muka bumi. Tetapi golongan seiras kebabian akan terus menerus memperdaya dengan pelbagai fakta ataupun kenyataan yang boleh membuatkan manusia cerdik menjadi sebodoh babi.

Bermula dengan mencari cinta sejati, akhirnya tewas dengan keghairahan untuk mengeluarkan air mazi/mani. Alasan tidak cukup duit, tidak bersedia untuk berkahwin dan pelbagai alasan lagi. Tetapi, diajak beromen, celah pokok pun jadi. Bukankah seiras kebabian disitu. Mulut cakap lain, hati kata lain.

Di Las Vegas, mereka mempromosikan iklan baru dengan cara hidup baru dimana golongan gay, lesbian dan straight boleh duduk semeja sambil membabi sesama sendiri untuk dipertontonkan. Perkara ini juga telah menular ke malaysia secara senyap. Malahan golongan atasan juga terlibat dengan perkara kebabian dengan mempromosi cara hidup moden.

Apakah liberisme, pada mereka yang nak tahu, sila baca di wikipedia. Walaupun terdapat banyak lagi artikel. Jika liberalism ini berjaya diterap, dunia tanpa agama akan terjadi. Dalam blog buasirotak ada membicarakan perkara tentang susahnya perkahwinan. Korang boleh baca disana.

Tinggikan ego manusia dengan kapitalisme, secara otomatik, liberisme akan tersebar dengan sendiri dengan sifat kebabian manusia untuk mengejar harta. Para golongan ugama sendiri akan bertengkar sesama sendiri menegakkan hak masing-masing dan akhirnya buntu untuk menyelesaikan masalah yang sangat simple. Itulah dunia baru, diharap para ibubapa memahami setiap perkara dan jangan terleka dengan kapitalisme yang akhirnya akan memakan diri.


Post a Comment

24 Comments

  1. apa yg berlaku kt malaysia. semua salah umno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR pn takder beza..tgk jela selangor.tetap ada pusat hiburan dan judi kan. so apa beza? tetap liberilsm juga yg dibawa.

      Delete
    2. sokong la pas..laksanakan hudud..

      Delete
    3. masalah PAS dgn DAP pn xselesai. knapa PKR xkluarkan statement nk buat hukum hudud.sedangkn mereka juga islam. nak harapkan umno. Jauh panggang dari api. Tapi PAS pn sekali dgn PKR dan DAP sbb nk jatuhkan umno. Macam mana kalau PAS pun tak mampu laksanakan jika menang PRU13 ni.

      Delete
    4. hangat nooo... kita tgk PRU13 apa manifesto PR n BN.

      Delete
    5. laksanakan hudud melalui sistem demokrasi?tak kena jg bro..demokrasi ciptaan freemason,bukan sistem pemerintahan Islam.divide n rules,liberalism adalah suatu ciri yg diselitkan dgn rapi dlm sistem demokrasi.tgklah mcmna umat Islam Malaysia dipecahbelahkn oleh sistem yahudi ni..kena perbetulkan akar sistem tu dulu,kmbalikan sistem Khalifah..tp DAP takkan rela punya...PKR,UMNO?dua2 pun sma 2x5,lidah bercabang...

      perlu ada 'kuasa ketiga' dlm politik malaysia.klu xda, rasanya aku bagi undi rosak je la nti...

      Delete
    6. Siapa yg buat semua..umnoo..yg mulakan bn..tp smua sokong sbb duit masyukk..

      Delete
    7. Dahtu pilihanraya ni ko nk pilih yg sama lagi ker...undi rosak pn xkn mengubah apa2 bro..

      Delete
  2. Apa kaitan umno dgn liberism. tapi aku ingat lagi, zahid berahim ada menyatakan malaysia adalah negara liberal..karpal pun sama. so, semua rakyat diperbodohkn sebab terlalu taksub dgn politik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ko dh mmg taksub dgn umno. ko mmg akan buta hati. ikut jer telunjuk. dasar pencacai mmg la mcm tu.

      Delete
  3. hahaha.. geli aku tengok gambar gay tu..

    p/s : bro, aku tak dapat lagi lah menatang ipad tu. 8 februari baru akan dapat kat tangan aku.. lama betul masa aku kena tunggu.. cuba ko survey kat google dulu review2 tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. boni tgk pix laki tu geli kan..
      yg ppuan tu apakah perasaan anda HAHAHAH *GURAU!

      Delete
    2. yg pompuan mna satu ni?

      Delete
  4. APA agak2 yang dorg nak kn... geli tgk !! Mintak Allah jauhkan lah diri kita dr org2 yang cm ni. takut diturunkan bala dgn2 kita2 sekali kene tempiasnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka nk dunia ni tanpa agama. tengok jerla apa dh jadi pd kristian di US. dah takder beza dgn atheist. sampaikn org US konfius, utk apa mereka beragama.

      Delete
  5. Tengok jerla remaja skrng.upload gmbr kat fb tanpa rasa malu. mereka telah berjaya liberal kan generasi baru.

    ReplyDelete
  6. kadang ada pro and contra..kdg org menyokong liberalism sebab pemerintahan kuku besi. Contohnya kuasa yg tak boleh dipertikai.Dari situ golongan liberalism ni berjuang menuntut HAK.

    ReplyDelete
  7. ni kalau I campur mesyuarat ni, rasa2 boleh masuk malaysia balik tak? kang tak pasal2 kena buang daerah. opsss

    ReplyDelete
  8. err tak taw nak komen acano !! hehe

    ReplyDelete
  9. cisss oink oink btol puak2 dalam gambar tuh...

    ReplyDelete
  10. kat sini kadang cam vegas je. mirip2 kira kanan depan belakang. tinggal kita nampak tak nampak je dalam tersorok.

    ReplyDelete
  11. Makin dasat er dunia skrg boleh plak dipertontonkan aksi gay lesbo bagai ni.
    Ps: sori for the late reply.nak gune gmba tu,guna laa.:)

    ReplyDelete