BAN Masonary ~ Remote Otak Manusia. Dayyum!

Teknologi otak sebenarnya bukannya baru, tetapi telah lama dibuat kajian oleh golongan masonary. Yang mana mereka cuba mencipta satu cip untuk di implant kepada kanak-kanak. Secara tak langsung cip itu berfungsi untuk mengawal pemikiran kanak-kanak tersebut dan mengetahui apa yang dilakukan dan difikirkan. Itulah teknologi yang masih dalam prototype geng iluminati ni.

Terdapat kajian baru yang mana mereka cuba mencipta cip yang sehalus epidermis untuk diletakkan dikepala otak manusia supaya manusia dapat mengawal robotics dengan menggunakan akal dan deria rasa manusia. Mungkin teknologi pada masa akan datang, tangan robotics dapat dikawal menggunkan otak sepenuhnya.

Mereka sibuk membina teknologi untuk membantu manusia yang lain dan disamping itu mengorek data manusia. Tetapi islam hari ni sibuk menyebarkan fitnah dan masih berterusan mengeluarkan fatwa haram. Invest untuk teknologi manusia? Invest untuk cuci tandas masjid? Invest untuk cuci tandas awam? Invest untuk senyum sesama islam. Segelintir saja.


info : coleman

Post a Comment

7 Comments