BAN LBGT - Lesbian Indian Kahwin Mengikut Istiadat Hindu

Shannon dan seema, itulah pasangan lesbian yang berkahwin di los angeles. Bandar bebas yang membodohkan pemikiran manusia selari arus teknologi. LBGT bukan perkara main-main dan perlu diambil serius oleh kerajaan dan ibubapa. Sebelum ni kita dengar ada sekor mamat melayu yang buat perkahwinan gay, minah cina yang buat perkahwinan lesbian and semua di amerika jahanam. Demokrasi yang secara tidak langsung memaksa semua negara dalam dunia mengiktiraf LBGT. WTF.

Aku pasti, agama hindu sendiri tidak menerima golongan neraka jahanam LBGT and thats why perkahwinan perkahwinan tak dijalankan di india. Adakah tiba masanya malaysia implement islamic laws policy totally in malaysia. Untuk membendung segala permasalahan sosial yang semakin meruncing.

Pencuri tembak mati makcik, makcik diseret oleh perompak, perompak tetak tuan rumah, mak cik tua. Tapi bila hudud menyatakan potong tangan pencuri. Ramai bangang bodoh kata zalim. Think about it stupid dudes!


Info Asal : steph

Post a Comment

4 Comments

  1. fapppppppppppppppppppppp fapppppppppppppppppp maingentel jela

    ReplyDelete
  2. dunia akhir zaman.

    ReplyDelete
  3. Astagfirullah ...kawin gay, lesbian tetap ada pula peranan lelaki dan isteri walaupn dua2 sama jenis...

    ReplyDelete
  4. bila terfikir pasal anak, amik anak angkat. lepastu ajar anak jadi mcm diorang.. fuhh mintak jauh la. kesian anak yg tak bedosa tu.

    ReplyDelete