BAN Seni - Macro Photo Yang Sangat Superb Seksi ! So Pixel !

Sangat comel and cun melecun! Dengan gambar yang sangat super macro. Ciptaan allah dapat di snap dengan begitu dengan tanpa pixellete. Agak-agak dengan kamera nokia lumia terbaru bleh tak amik macam ni. Or dengan galaxy s4 zoom. Dunia maju merentasi sempadan, kamera pun menjangkau daya ketajaman penglihatan manusia. Tapi manusia tetap semakin bebal membunuh sesama sendiri. Atas dasar kemanushit.


BAN Seni - Macro Photo Yang Sangat Superb Seksi ! So Pixel ! BAN Seni - Macro Photo Yang Sangat Superb Seksi ! So Pixel ! Reviewed by BANkami Blog on September 03, 2013 Rating: 5

9 comments:

  1. Harga minyak RON 95 naik 20 sen : Selepas sahaja sekitar 3 bulan lebih berlabuhnya Pilihanraya Umum ke 13, dan dalam pada masa yang sama rakyat Malaysia bergembira menyambut sambutan kemerdekaan kali yang ke 56.

    Hari ini rakyat Malaysia diberikan satu berita yang kurang enak untuk didengar apabila kerajaan Malaysia mengumumkan harga minyak RON 95 naik 20 sen dan minyak diesel juga naik 20 sen.

    Kenaikan Terkini Harga Minyak Naik (RON95 & Diesel)

    Harga minyak akan naik bermula tengah malam ini :

    Harga minyak RON 95 naik 20 sen (RM2.10)
    Harga minyak diesel naik 20 sen (RM2.00)
    Alasan Kenaikan Terkini Harga Minyak Naik (RON95 & Diesel)

    Alasan kenaikan harga minyak 20 sen yang diberikan oleh kerajaan Malaysia seperti yang dijangka :

    kerajaan menanggung subsidi sebanyak 83 sen seliter bagi minyak RON95
    kerajaan menanggung subsidi sebanyak RM1.00 seliter bagi minyak diesel
    Salah satu langkah rasionalisasi subsidi oleh kerajaan Malaysia
    Berita kenaikan harga minyak RON 95 dan diesel sebanyak 20 sen tidak akan terhenti setakat hari ini sahaja. Nantikan gelombang kedua kenaikan iaitu gelombang kenaikan harga barang dan kos sara hidup terutamanya melibatkan golongan pertengahan dan berpendapatan rendah.

    P/S : Apa kata anda dengan berita harga minyak RON 95 naik 20 sen, begitu juga kenaikan harga diesel ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Pertamanya, cium bahagian luar payudaranya. Pastikan bibir anda telah lembap waktu melakukannya.

      2. Cium payudaranya sambil perlahan mengarahkan bibir sehampir mungkin ke puting. Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar dia dapat merasakan kehangatan nafas anda.

      3. Gunakan hujung lidah untuk mengusap sekeliling areolanya. Berikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.

      4. Geletik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan dia menikmati permainan lidah anda. Jika dia berbunyi atau klimaks tiba-tiba, ini bermaksud dia menyukai ciuman anda.

      5. Ketika anda merasakan putingnya semakin tegang, arahkan dan tusukkan hujung lidah anda ke putingnya, sambil menggerakkan hujung lidah ke atas dan ke bawah putingnya. kemudian, perlahan-perlahan masukkan putingnya ke dalam mulut anda. Hisap sambil memainkannya dengan hujung lidah anda.

      6. Ramas payudara sambil bermain dengan kedua-dua puting. Jangan lupakan untuk menstimulasi bahagian bawah dan di antara dua payudaranya.

      7. Biarkan putingnya basah, ketika anda berpindah ke payudara lain. Sambil anda menghisap puting, lakukan cubitan kecil sambil meraba payudaranya.

      8. Sentiasa dengarkan setiap desahannya atau pergerakkan tubuhnya. Jika dia semakin menikmatinya, maka anda dibolehkan memuaskannya bila-bila masa sahaja.

      9. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama.

      Delete
  2. hari ini hari kenaikan harga.

    ReplyDelete
  3. yang menjadi persoalan sekarang..kenapa lelaki kelantan malas kerja dan paksa bini kerja..adakah mereka tiada telur..lelaki kelantan isap dadah,curi motor,ragut..nafkah zahir ditidakkan tapi nafkah batin melampau-lampau..tu yang satu family dekat 16 orang..abahnya tak mahu kerja dah tu hidup susah..kerajaan disalahkan..hidup nak bergantung macam kera..tu kelantan suka bela kera..pantang lepa semua nak di stimnya..petrol pon nak stim..sudahnya petrol naik 20 sen..itu puncanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Pertamanya, cium bahagian luar payudaranya. Pastikan bibir anda telah lembap waktu melakukannya.

      2. Cium payudaranya sambil perlahan mengarahkan bibir sehampir mungkin ke puting. Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar dia dapat merasakan kehangatan nafas anda.

      3. Gunakan hujung lidah untuk mengusap sekeliling areolanya. Berikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.

      4. Geletik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan dia menikmati permainan lidah anda. Jika dia berbunyi atau klimaks tiba-tiba, ini bermaksud dia menyukai ciuman anda.

      5. Ketika anda merasakan putingnya semakin tegang, arahkan dan tusukkan hujung lidah anda ke putingnya, sambil menggerakkan hujung lidah ke atas dan ke bawah putingnya. kemudian, perlahan-perlahan masukkan putingnya ke dalam mulut anda. Hisap sambil memainkannya dengan hujung lidah anda.

      6. Ramas payudara sambil bermain dengan kedua-dua puting. Jangan lupakan untuk menstimulasi bahagian bawah dan di antara dua payudaranya.

      7. Biarkan putingnya basah, ketika anda berpindah ke payudara lain. Sambil anda menghisap puting, lakukan cubitan kecil sambil meraba payudaranya.

      8. Sentiasa dengarkan setiap desahannya atau pergerakkan tubuhnya. Jika dia semakin menikmatinya, maka anda dibolehkan memuaskannya bila-bila masa sahaja.

      9. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama.

      Delete
  4. Subhanallah, awesome! ciptaan Allah yg diterjemahkan dlm bentuk foto-foto yg sgt kreatif.

    ReplyDelete
  5. Serious semut tu bawa cili sorang satu.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.