BAN Bodoh - Tunjuk Ganas, Belasah Bini. Bangang!

Dulu time nak kawin bukan main lembut lagi ayat. Sekebun tanah kat cameron ko sanggup beli semata nak tanam bunga kaktus. Bila dah kawin, lain cerita jadi. Tapi tulah lumrah yg biasa terjadi. Masa kawin bukan main pembersih lagi, korek hidung pun sorok bawah ketiak.

Masalah cemburu ni, aku tak tau la sampai tahap asbestos superman taro planet mana. Tapi kalau sampai belasah kaw kaw dah mcm wrestling, baik ko join sukma 2014 ni. Masuk acara gusti ke, taekwando ke. Ala pi la jum KJ kejap. Boleh kotemnye.. Dari duk belasah bini tak pasal2.

Tapi ada kes jugak bini betul2 curang. Hal jatuh cinta kali kedua sebagai bini org. Banyak hal, yang penting kita sendiri perlu tau kontrol emosi. Yang tak kena test lagi, ko jgn sembang kencang. Sekali ko sendiri cemburu tahap lembu naik minyak.

Angkara cemburu, seorang lelaki berusia 30-an membelasah isterinya termasuk dengan kayu hingga menyebabkan wanita itu pengsan di rumah mereka di Sungai Ramal di sini, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 7 pagi itu, mangsa yang berusia 21 tahun cedera di kepala, tangan, muka dan badan akibat ditumbuk dan diterajang serta dipukul dengan kayu.


Difahamkan, sebelum itu lelaki berkenaan menyerang isterinya di tempat kerjanya di sebuah restoran di Bandar Baru Bangi.

Menurut sumber, suami mangsa tiba-tiba berang dan menyerang wanita berkenaan di khalayak ramai mendakwa isterinya curang menjalin hubungan dengan lelaki lain.

“Suami mangsa datang dalam keadaan marah dan meluru ke arah isterinya yang sedang menghidangkan minuman kepada pelanggan.

Info Asal : HMetro
BAN Bodoh - Tunjuk Ganas, Belasah Bini. Bangang! BAN Bodoh - Tunjuk Ganas, Belasah Bini. Bangang! Reviewed by BANkami Blog on November 16, 2013 Rating: 5

18 comments:

  1. gila ah. sampai pukul dgn kayu.

    ReplyDelete
  2. bini jatuh cinta dgn org lain. bincangkan

    ReplyDelete
  3. ni memang kes baran dan berang betul ni... hu hu hu... yang jadi bini orang pun kalau dah jadi bini janganlah mengedik sampai laki curiga.... tu namanya mengundang tu...

    ReplyDelete
  4. Tu la orang ajak buat undang islam tak mau kan apadah jadi, Islam boleh membeteras segala yang berlaku Insyallah.

    ReplyDelete
  5. mudanyer bini, itulah kahwin awal sangat, x sesabar.....seeloknya sebelum berkahwin, lengkapkan ilmu di dada, belajar selok belok kehidupan dulu, jangan ingat bila sudah berkahwin, masalah semua selesai.....silap besar tu dik oiii, buta2 jer terus kahwin, terimala padahnye dik......

    ReplyDelete
    Replies
    1. semestinya kawin muda tu x elok bro. Jodoh dah sampai. Ada gak dah berumur baru kawin tapi kena sepak terajang gak.

      Delete
    2. ap bodo nyer anon ni komen, dah leps tu ko ngungkit len kali nasihat benda yg akn dtg bukn benda yg leps dh jadi bodo piang

      Delete
  6. Aku ni jenis mangkuk hayun juga tapi tak pernah pukulisteri.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum,

    maaf, i nak tumpang beritahu tentang sebuah posting yang hot & info yang sangat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.

    Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2013/11/melayu-adik-beradik-yahudi.html

    ReplyDelete
  8. Cemburu tak salah, tapi kenalah cemburu celik, kekadang pompuan ni dah jadi bini orang, pakaian seksi lagi, patutnya seksi utk suaminya je. macam kat tempat aku lakinya kuat cemburu. Dia (suami) tak pukul, tapi dia suruh isterinya berhenti kerja, walaupun isterinya dah ada kerja tetap bergaji RM 4,500 sebulan.
    Itulah penangannya, kalau laki kerja CEO, tak pe jugak ini kerja pun salesman, harapkan komisen je, apalah malang pompuan tu, dapat laki camtu.

    ReplyDelete
  9. masa sblm kawin control baik jer . bila dah kawin , semua jenis baran kuar ... emmmm . apa pun masalah , selesaikan di rumah lah ...

    ReplyDelete
  10. Jadi isteri dalam umur yang muda...21 tahun..pehhhhh. Budak lagi tu sebab dia buat perangai..ehhehe

    ReplyDelete
  11. x pyh jadi suami orang kalau sikap mcm binatang.... biantang pun x mcm ni

    Jemput datang ke website baru saya syokbah.com
    Terima kasih!

    ReplyDelete
  12. Bini dia, biar lah hahahahahah. Kalau bini aku x boleh

    ReplyDelete
  13. lama tak update hang ni
    demam ka? hehe

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.