BAN Sadis - Kronologi Gila Ganas, Terburai Perut Kena Tikam !

Dendam kesumat, dendam berahi, dendam segala jenis dendam. Tapi ni bukan orang tempatan.. Vietnam punya mali... Datang kirja ini malaysia, buat kecoh macam kat negara mereka.. Alaa, rakyat malaysia sendiri pun banyak buat taik.. Terutama politician.. Tak habis dengan isu murahan.. Now kes atheis jabatan agama senyap membisu.. Aku dah letak link, traffic dah masuk dalam web jabatan agama. Pandai2 la pikir and amik tindakan...


Dua pekerja kontrak warga Vietnam parah selepas ditikam di dada dan perut oleh rakan sekerja mereka di sebuah tapak projek perumahan di Taman Sedri Pelangi, Rembia semalam.

Kronologi kes :

  • Jam 2.15 petang, See Dek, 25, ditikam di bahagian kiri dadanya oleh suspek yang juga rakannya berusia awal 30-an di dalam tandas sebuah bangunan di tapak projek perumahan terbabit.


  • Difahamkan, rakan mangsa, Ad Win, 40-an, yang cemas melihat rakannya terbaring berlumuran darah sambil menekup dada cuba melawan dua suspek terbabit, namun dia turut ditikam di perut sebelum suspek melarikan diri.


  • Melihat dua suspek yang juga rakan senegaranya itu melarikan diri, Ad Win bingkas bangun mengejar mereka sehingga ke deretan bangunan kedai sambil menjerit meminta tolong sebelum dia tersungkur berhampiran sebuah kedai runcit kerana kecederaan parah dialaminya.

Menurut sumber, ketika kejadian kedua-dua mangsa baru saja berehat untuk makan tengah hari di tapak projek berkenaan sebelum didatangi dua suspek dalam keadaan berang sambil memegang sebilah pisau dan kayu.

Info Asal : HMetro

Post a Comment

5 Comments

  1. Pendatang asing lagi.

    ReplyDelete
  2. mesti dia pk mcm ni.. aku ingatkn di malaysia dh selamat. tapi sama jer dgn vietnam.

    ReplyDelete
  3. kat Malaysia, mana-mana pun tak selamat, rogol, bunuh, samun. Anggota Polis pun kena tembak dengan kawan sendiri.

    ReplyDelete
  4. ganasnya lah...Ramai yang dah hilang perikemanusiaan ni...

    ReplyDelete
  5. kes berebut awek ker?

    ReplyDelete