BAN Jenayah - Pakwe Dan Awek Cun Dikehendaki. (Merompak)

Kes rompak by cikaroooo wuuuu... Katanya berlaku kat area stesen LRT wangsa maju. Ada blogger share this post.. So aku reshare balik ni.. Rompak punya hal, sekali handphone terjatuh. Apa lagi dengan gambar2 dalam handphone tu jadi bahan la.. Sebar and cari.. Senang kerja polis. Tapi apa tindakan yang dikenakan.. Rompak, ragut lari.. bila kena tangkap.. hukuman tak setimpal. Melainkan mangsa tu mati.. Masuk keluar balai, lepas...

Adil eh macam tu. Kira kalau dah mati baru ikut law sbb mati. Rompak berdarah masuk wad icu sekalipun, kalau tak mati lagi. Kena hukuman biasa jer.. Setimpal ke..


This guy robbed my aunt last night at Gombak LRT station.

This picture is what i found in his phone because he dropped his phone when he was trying to snatch my aunt's bag! People who takes LRT at Wangsa Maju and Gombak please beware! Share this out if you care about other people's safety.

Info Asal : bloghujanpanas
BAN Jenayah - Pakwe Dan Awek Cun Dikehendaki. (Merompak) BAN Jenayah - Pakwe Dan Awek Cun Dikehendaki. (Merompak) Reviewed by BANkami Blog on March 06, 2014 Rating: 5

6 comments:

  1. boleh tahan cun awek dia

    ReplyDelete
  2. BERINGAT LA ADIK KAKOK KALU LALU KAWASAN NI.

    ReplyDelete
  3. walaweeeeeeeeeeeeeeee.. ganas punya cilok

    ReplyDelete
  4. macam muka mat & minah indon je

    ReplyDelete
  5. mesti kat dalam phone tu pun ada video XXX budak 2 ekor nie, kalau dapat kat aku, aku masuk kat internet, mahsyukkk!

    ReplyDelete
  6. Kalau dapat tangkap yg awek tu mmmmmm buat qeqah ramai2

    ReplyDelete

Powered by Blogger.