BAN Sadis - Luahan Sedih Gelengangan Kuala Lumpur

Ko belajar tinggi-tinggi, dianugerah kepala otak cerdik pandai, dapat naik kereta mewah, tinggal dalam rumah besar. Bini cantik seksi.. Semua lengkap la.. Tapi hati kosong dalam usaha untuk membantu golongan fakir miskin, yang tidak berapa pandai untuk mengemudi masuk projek juta-juta kerajaan.. Ditambah lagi tekanan dari kerajaan nak saman pemberi sedekah la pulak.. Pelacur berlambak kat KL, ko taknak saman.. Ko taknak tangkap.. Itu lagi menjijikkan suasana kuala lumpur.. Bila tanya, menteri agama apa.. Islam... Malu wooo... Birokrasi bantuan kerajaan.. Itu memang aku tak nafi.. Bila ada orang miskin mohon, ditapis, disemak samada pengundi BN ke tidak.. Kalau sebulu, selalu ke mesyuarat BN.. Yang tu didahulukan.. Yang lain dibiar jer jadi pengemis.. Sebab tak follow BN.. Ni yang menyebabkan golongan bawahan ni tersungkur..

Mohon kerajaan buat bantuan motivasi " Cara menjadi kroni Hebat "

Post a Comment

4 Comments

  1. nasib warga kota.. kat mana2 negara maju pn xdpt nk selesaikan masalah ni. hemmmm

    ReplyDelete
  2. Seorang ahli Kumpulan Militan Negara Islam di Iraq dan Syria (Isis), Abu Turab Al Mugaddasi berkata mereka akan menakluki kota suci umat Islam itu dan memulakan operasi dari sana.

    "Jika Allah izinkan, kami akan membunuh sesiapa yang menyembah batu di Mekah dan memusnahkan Kaabah.



    "Mereka ke Mekah untuk menyentuh batu dan bukan kerana Allah," lapor India Today memetik sumber berkenaan.
    Isil pada Isnin mengisytiharkan penubuhan 'kerajaan khalifah Islam' di kawasan yang ditawan ketika tentera Iraq melancarkan operasi menawan semula bandar Tikrit, lapor AFP.

    Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam satu ucapan minggu lalu menggesa ahli Umno mempelajari keberanian kumpulan militan Isil yang berjaya mengalahkan tentera Iraq walaupun mempunyai jumlah anggota lebih kecil.

    “Sama ada kita bersetuju atau tidak, itu cerita lain. Kumpulan Isil yang hanya mempunyai 1,300 orang berjaya mengalahkan 30,000 tentera Iraq, sehingga empat, lima jeneral bintang tiga terpaksa melarikan diri menyelamatkan diri mereka, terjun tingkap pada waktu malam,” kata presiden Umno itu dalam jamuan makan malam sempena 20 tahun Umno Cheras minggu lalu. – 2 Julai, 2014.

    - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/isil-ugut-hancurkan-kaabah-lapor-media-turki#sthash.Y0B09I2D.dpuf

    ReplyDelete
  3. kumpulan isil ni syiah ker sunnah

    ReplyDelete
  4. ISIL ni penjenayah

    ReplyDelete