GOLD Dibuka Pada Harga Tertinggi $1780 Awal Julai 2020 !


Pada Awal Feb 2020, kami membuat satu posting berkaitan gold "Apakah Tahun 2020 Adalah Masa Sesuai Membeli Emas Dengan Hellogold ?", dan ketika posting tersebut dibuat harga gold berada pada paras $1550 dan harga emas di  Hellogold adalah RM 206.09/gram. 

Empat bulan kemudian, kami membuat posting berkenaan harga Gold yang semakin meningkat "GOLD, Meningkat Seperti Yang Dijangka", berikutan isu pandemik covid19 semakin berlanjutan dan tiada vaksin ataupun penawar ditemui. Pasaran saham juga dilihat agak tidak stabil melainkan saham syarikat yang menyediakan perkhidmatan medikal yang menjadi tumpuan. 

Dan pada harini pasaran GOLD dibuka pada harga tertinggi pada tahun 2020. Gold dibuka pada harga $1780/oz. Isu George dan peningkatan drastik pandemik boleh dikatakan menjadi sebab utama gold menjadi tumpuan pelabur. Ditambah dengan isu di UK yang masih tidak berkesudahan. 

Kami jangkakan harga GOLD akan mencecah harga pembukaan pada 1 september 2011 iaitu $1820/oz. Pembelian gold secara pukal pada masa sekarang mungkin agak berisiko berikutan harga gold berada pada puncak tertinggi. 

Sekiranya anda mahu memulakan jual beli emas bersama Hellogold , download secara percuma di App Store dan Google Play sekarang. 

Dapatkan Rebate RM5 dengan memasukkan REFERREL CODE : WANM6ZIB


Post a Comment

0 Comments