Hahahaha.. Apa mcm korang semua... i-sinar atau i-gelap dah jadi.. 

Kategori 1 :
- Maknanya korang tidak mencarum selama 2 bulan berturut-turut dan ada buat loan selepas 3 mac 2020. Sebelum dari tarikh tu, tak dikira la kan?

Kategori 2 :
- Yang aku faham, macam gaji kena potong elaun kena potong atau bahasa mudah pendapatan korang berkurang kerana majikan potong sebanyak 30%. Tapi kena ada surat dari majikan.

Bahasa mudah, korang simpan jela kat kwsp. Biar kwsp melabur untuk masa depan tua korang. Nanti dapatlah lagi BPN. 

Jangan bimbang, dewan pemuda pas kan ada. Minta mereka solat hajat untuk dipermudahkan segala urusan.