Dilantik Jadi Timb.Menteri Kewangan Pulak? Hahahaha... Madani oooo Madani

Masa jadi timb.menteri pendidikan haritu, kat dewan rakyat tak jawab soalan bertulis. Tup tup dilantik jadi Timb.Menteri Kewangan. 

Wakil dari UMNO ditendang keluar dan diganti dengan wakil dari DAP. Hahahahahahaaha

Tahniah Madani!

Sumber gambar : https://x.com/KacangEnche/status/1734561863327703050? UTUSAN



Post a Comment

2 Comments

  1. Dr Abd al-Fattah telah beberapa kali mengutuskan surat terbuka kepada Perdana Menteri Malaysia, Dato’ Seri Anwar Ibrahim dan menzahirkan kekecewaannya kepada pemimpin tersebut.

    “Dalam surat terakhir saya kepada anda, saya telah menyatakan bahawa ‘pendirian rasmi Kerajaan Malaysia adalah sangat lemah dan tidak berguna’.

    “Walau bagaimanapun, saya berasa marah apabila mengetahui bahawa anda telah mengambil tindakan, tetapi ke arah yang salah dengan menyokong dan bekerja dalam agenda Zionis. Berhenti Jadi barua...sudah sudah lah Jadi barua..

    link bawah nin haah barua sklian..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSNuujVY1/

    Ahli akademik berbangsa Palestin, Prof Dr Abd al-Fattah El-Awaisi menyifatkan usaha dalam pembebasan Palestin telah membebaskan jutaan orang di seluruh dunia daripada kejahilan terhadap perjuangan Palestin kecuali kepimpinan Malaysia menunjukkan sokongan agenda Isreal Zionist.

    Kibar bendera Palestine , takbir serta bacaan doa Qunut Nazilah juga tidak dibenarkan semasa penganjuran Minggu Solidariti Palestin di sekolah baru-baru ini. Apatah lagi Nak jihad nak bantu Palestine lawan Zionist Yahudi..

    Link kat bawah ni Lu fikir sindri..

    https://vt.tiktok.com/ZSNuua6cp/

    “Bolehkah apa yang berlaku di Gaza selama 44 hari membebaskan minda umat Islam daripada penjajahan Barat dan perhambaan anak anak anal papa yang zero intelektualnya?

    Bila Anak papa berkuasa akhirnya Malaysia bukan saja Jadi barua DAP@LeeKwanYew little Isreal Asia Tenggara tapi Netanyahu Kasi sound tepek kat bontot Anak papa... Netanyahu Kata "kalau kepantingan kamu Nak selamat kamu tolong diam..!!

    Anak Anak papa menjilat saja apa yang diludah oleh papa mereka...!!

    Lansung tidak membantu sama sekali Rakyat jelata... Banganggg...!!!

    Maka Anak Anak papa pun diam jadi bangang..!!

    #MalaysiaBangang

    ReplyDelete
  2. Alasan kenapa Tun bantah Petronas dibawah kuasa Agung..!!

    Tun Mahathir berkata "Titah Sultan Johor Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar yang mahu SPRM dan Petronas melapor terus kepada Yang di-Pertuan Agong tidak boleh diambil ringan..!!

    “Walaupun kuasa tersebut tidak diperuntukkan dalam perlembagaan, keinginan yang disampaikan oleh Sultan Johor itu jika menjadi kenyataan akan menimbulkan beberapa persoalan penting berkait dengan peranan raja-raja Melayu sebagai raja berperlembagaan.

    Rakyat kena ingat 529 billion duit PETRONAS digunakan untuk selamatkan bailout syarikat Mirzan , Mokhzani dan Marina Gereja anak anak Tun Mahathir..

    Perlu di ulang ingat sejarah Tun dan Kerabat Sultan Johor tidak pernah helok... Kes Prevent Adam adalah Fitnah jijik Tun paling celaka sekali terhadap Sultan Johor dan keluarga Prebet Adam sampai hujung nyawa menanggung malu.

    Dikhabarkan sehingga sekarang wang Petronas di jarah oleh syarikat Anak Anak Mahathir melalui tender direct nego dan syarikat proksi anak anak Tun demi kelansungan hidup anak anak nya..!!

    Sebab itu Tun paling lantang membantah PETRONAS dan KWSP dibawah kuasa Agung Sultan Johor..!!

    ReplyDelete