Cikgu Tampar Anak Murid Depan Khalayak Ramai...

Kenapa perlu sampai nak tampar anak murid macam tu, kalau salah sekalipun. Benda boleh cakap elok-elok kan. Yang naik hangin semacam tu dah kenapa hanat!

Kredit Video : X




Penapis air Midea! Dah boleh lupakan bayaran bulanan!
Hanya RM90/month selama 6 Bulan, kemudian bebas hutang!
Dapatkan segera : Penapis Air Midea



Post a Comment

3 Comments

  1. biasalah tok guru.,,,toksahlah terlalu komplain.

    ReplyDelete
  2. Salute to Indonesia Army...

    Tentera Malaysia lansung tak membantu Gaza Palestine..!!

    Tentera Indonesia buat pangkalan di Lubnon untuk membantu kemanusiaan Gaza dan Palestine.... Tahniah dan bangga pada kerajaan Indonesia dan amat memalukan kerajaan Malaysia Lansung tidak membantu Gaza dan Palestine di bawah kerajaan Papanon.... Cakap Palestine bergegar satu stadium ekor bergelumang dengan taik Yahudi.. puiii..!!

    Lebih malang bila bakal jadi pemimpin utama pula layan News Straits Times Singapura (NST) untuk di wawancara visi dan misi bila Jadi pemimpin utama nanti. Tidak ada sensitivity lansung pada Rakyat Palestine dan Gaza yang hari hari dibunuh dengan kejam dan di bom dengan bom phosphorus...!!

    NST itu lidah utama Pengarah kerajaan Singapura yang 100% menyokong genosid kanak kanak dan rakyat Palestine Gaza. Singapura itu dikenali Little Isreal Zionis Asia Tenggara dibawah kerajaan PAP@DAP di Malaysia. Lansung tak Ada sensitivity pada Rakyat Palestine

    Sepatutnya kerajaan Malaysia dah lama lupakan dan putuskan hubungan diplomatic dengan Singapura...!!

    Pelik bila kerajaan Malaysia lansung tak Ada sensitivity dan lansung tak ada rasa malu saudara Islam di Gaza Palestine...!!

    ..dah lah kerajaan tak membantu lagi nak memnyusahkan rakyat jelata ..

    Banganggg...!!

    ReplyDelete
  3. Akibat kes makin menaik dah kerajaan Madani nak buat dos ke 3 covit 19

    Mulai January ini sepatutnya kerajaan Madani dah larang aktiviti ktiviti berkumpulan terutama di pejabat, kominiti setempat dan kawasan rekreasi dan kemudahan awam.

    Nak dos ke 3 atau larang dan mencegah aktiviti berkumpulan spt di atas tadi..

    ReplyDelete