Rafizi Ajak Podcast Guna Letterhead Kerajaan ? Kenapa Obses Sangat? Kami Cadangkan Keluar Sekejap Menjadi Host

Nak berdebat, berpodcast, berlive perkara yang melibatkan politik, go on cara politik. Hantar surat jemputan daripada Parti. 

Kenapa perlu menggunakan nama minister dan logo harimau kerajaan. Kerajaan adalah kerajaan yang membentuk polisi untuk rakyat. Bukannya digunakan letterhead tersebut kononnya untuk membakar menteri. 

Mungkin Keluar Sekejap boleh menjadi host sebenar antara rafizi dan Yb viral. Yang kononnya mahu berpodcast perihal ketidakpuashati. Podcast secara live dan dihostkan oleh KJ dan Shahril. 

Dalam dunia dah maju, tak perlu pun isi borang, ajak isi borang untuk debat. Be real man, online tiktok live on show. Tanpa tapisan. Soal jawab kat situ and netizen pun boleh join.


Post a Comment

4 Comments

  1. Salute to Indonesia Army... Bantuan Indonesia sudah sampai dan kepal terapung hospital Indonesia pun sudah tiba di sempadan Palestine Lubnon

    Tentera Malaysia lansung tak membantu Gaza Palestine..!! Kapal terapung Malaysia Jadi Berak terapung oleh Kerajaan Bapok Tua Papanon

    Tentera Indonesia buat pangkalan di Lubnon untuk membantu kemanusiaan Gaza dan Palestine....

    Tahniah dan bangga pada kerajaan Indonesia dan amat memalukan kerajaan Malaysia Lansung tidak membantu Gaza dan Palestine di bawah kerajaan Papanon....

    Terpekik terlolong pasal Palestine hingga bergegar bumbung stadium tapi Anak papa ekor bergelumang dengan taik Yahudi.. puiii..!!

    Lebih malang bila bakal jadi pemimpin utama pula layan News Straits Times Singapura (NST) untuk di wawancara visi dan misi bila Jadi pemimpin utama nanti.

    Kalau dah tak menyumbang helok sekurang kurangnya jaga lah sikit sensitivity dan perasaan pada Rakyat Palestine dan Gaza yang hari hari dibunuh dengan kejam dan di bom dengan bom phosphorus...!!

    NST itu lidah utama Pengarah kerajaan Singapura yang 100% menyokong genosid kanak kanak dan rakyat Palestine Gaza. Singapura itu dikenali Little Isreal Zionis Asia Tenggara dibawah kerajaan PAP@DAP di Malaysia. Lansung tak Ada sensitivity pada Rakyat Palestine

    Sepatutnya kerajaan Malaysia dah lama lupakan dan putuskan hubungan diplomatic dengan Singapura...!!

    Pelik bila kerajaan Malaysia lansung tak Ada sensitivity dan lansung tak ada rasa malu saudara Islam di Gaza Palestine...!!

    ..dah lah kerajaan tak membantu lagi nak menyusahkan rakyat jelata ..

    Banganggg...!!

    #sebenarnyabapoktuaituyangbangang

    ReplyDelete
  2. ECRL diperkenalkan oleh PM ke 6 yang kini dalam penjara, DS Najib Razak ketika zaman pemerintahan UMNO / Barisan Nasional.

    Sebelum BN tumbang, ECRL antara yang teruk difitnah Oleh Rafizi, Bapuk Tua, Tokong dan Tanah Kubo Tun Mahathir Muhammad...Antara fitnah jijik

    - Najib, BN gadai Malaysia pada China

    - ECRL bazir wang rakyat

    - Battersea project yang kununnya membebankan wang rakyat tapi sekarang Battersea ikon tarikan pelabur baru di Britain..!!

    - ECRL tambah hutang negara, anak cucu merana kena bayar hutang peninggalan BN

    Pada si fitnah jijik Bossku akhirnya sumpah laknat Bossku kembali pada si fitnah jijik... Celaka dan hancur lah si fitnah jijik Bossku

    Pada 23 Oktober 2016, Low class lulusan SRP pun sibuk nak menyampuk Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar pernah kata,

    "Bagi saya adakah ini satu perbelanjaan kos landasan yang paling mahal dalam dunia? Saya tak tahu lah mungkin kerajaan nak bina rel tu daripada emas ke atau besi buruk." Skg Besi buruk pala bapak kau..!!

    https://www.karangkraf.com/berita/kos-ecrl-rm55b-macam-nak-bina-landasan-emas-1.576629

    Tony Pua bodoh bangang melapor di lidah rasmi DAP, Roketkini, kos berlebihan sebanyak RM55 bilion ECRL ini merupakan cubaan untuk menyedut sehingga RM25 bilion untuk membayar hutang 1MDB, bagi menutupi puluhan bilion ringgit yang telah diubah secara haram di luar negara.

    https://www.roketkini.com/2016/11/15/kos-ecrl-sepatutnya-lebih-rendah-baki-rm25-bilion-mungkin-digelapkan/

    Inilah Contoh fitnah paling jijik dilemparkan pada Bossku..!!

    December 2023 ini akhirnya Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah berkenan melancarkan pemasangan landasan pertama projek Laluan Rel Pantai Timur (ECRL) dari stesen Bandar Pelabuhan Kuantan (KPC) di Gebeng ke Dungun, Terengganu.

    Mudah-mudahan Rakyat Malaysia tidak sesekali lupa ahli-ahli politik terkutuk yang sanggup melakukan apa sahaja demi kepentingan sendiri. Sanggup menfitnah bukan sahaja manusia, tetapi benda tidak hidup seperti ECRL juga difitnah...

    Saya ulangggg ..!!

    Pada si fitnah jijik Bossku akhirnya sumpah laknat Bossku kembali pada si fitnah jijik... Celaka dan hancur lah si fitnah jijik seperti hancurnya kereta kebal Markava kafir Isreal hancur berkecai di tangan syuhada Hamas di Gaza sekarang ini. Bangang..!!

    #celakalahsifitnahjijikbossku

    ReplyDelete
  3. USA akan bangkrap mata wang Dolar AS sudah tidak laku bila BRICS perkenalkan matawang BRICS baru...

    Penulis kewangan telah memberi amaran tentang kejatuhan pasaran AS yang akan datang selama dua tahun berturut-turut. Sebelum ini, beliau memberi amaran bahawa mata wang BRICS yang akan datang boleh menyebabkan penurunan dolar AS di pasaran antarabangsa.

    Beliau juga melangkah lebih jauh dengan mengatakan bahawa dolar AS "akan mati" apabila mata wang BRICS dilancarkan. Pelancong di Singapura & China akan Bayar dalam Yuan China, Bukan Dolar AS lagi..

    Di sini nanti rakyat pasti mengetahui berapa banyak sektor di AS akan terjejas jika BRICS berhenti menggunakan dolar. Langkah itu akan meletakkan dolar AS di bawah tekanan menjadikan mata wang tempatan mendapat kekuatan dalam pasaran pertukaran asing.

    PMx dan anak papa masih bernaung bawah telunjuk dan kangkang Joe Biden dan Isreal Zionist.

    Ringgit makin merudum ....

    Saya ulangggg

    ....bangangggg..!!

    ReplyDelete
  4. Covit 19 dah mula menular dan merebak kes dah banyak mana mana aktiviti yang melibatkan berkumpulan samada di peringkat jabatan kerajaan pejabat swasta dan aktiviti Ketua Ketua jabatan hendaklah batal dan tangguh buat seketika waktu...

    #TakMauPKP

    ReplyDelete