Macam cun jer Crocs ni. Sales kat Zalora sekarang!

Siapa peminat crocs? Kami ada tengok selipar kat zalora sempena nak raya ni kan. Manalah tahu kot ada tiba-tiba huge sales kan. Ternaiklah satu crocs yang color dia supercool. 

Coklat yang digabungkan dengan soft pink menghala ke purple sikit2. Macam cool jer. Harga kat zalora pun sales sekarang. 

Kalau korang berminat nak beli untuk dimanja comel, korang tekan sebelah ni > Zalora Crocs








Post a Comment

2 Comments

  1. Acah acah lapor perodi kat PDRM. Kawan depa Ada COMANGo, LGBT, Gay Lisbo Pluralisma Agama depa buat Bodo bangang tak lapur kat PDRM...

    Alahaiii

    Perodi pun koyak kah kah kah..!! UMNo bila Nak lapur perodi kat PDRM .. kikiki..

    Angkatan Muda Keadilan (AMK) akan membuat laporan polis secara serentak terhadap pempengaruh dikenali sebagai Dd Chronicle di seluruh Malaysia pada jam 3.30 petang Jumaat.

    AMK dalam satu kenyataan berkata, ia susulan penularan video parodi Dd Chronicle atau Dediy Sulaeman Ra'e, 43, yang didakwa mempersendakan agama dan menghina mahkamah.

    Parodi pun walaun bole koyak inikan ada hati nak buat konvensyen.. puiii..!! Bila pulak ahli UMNO buat laporan polis...!? UMNO helok tunduk bawah japp Lu periksa dolu masih ada tulur ker..!?

    “AMK Keadilan tuduh tindakan yang dibuat secara sengaja dan berniat jahat bagi mengelirukan masyarakat awam dalam penghakiman Mahkamah Persekutuan berkenaan pembatalan 16 peruntukan kesalahan mengikut Enakmen Kanun Jenayah Syariah (1) Kelantan 2019.

    Kes Nik Elin pun UMNO tak mampu nak cegah ada hati Nak buat konvvensyen Melayu. Kenapa walaun koyak hanya parodi...!? Panas montot atau nak tutup mulut rakyat dan mengugut rakyat..!?

    Kes Nik Elin pun UMNO bisu, kes pengampunan pun UMNO kena tipu oleh PKR. UMNO bisu bila PKR membohongi Yang Dipertuan Agong untuk bagi pengampunan penuh Bossku tapi UMNO jadi bacul semuanya..!!

    Saya ulannnngg....!!

    ReplyDelete
  2. Harga barang akan turun jika rompakan hasil negara dihentikan - Anwar

    Ini formula baru ka..!?

    Atau formula nak kona baring asal bukak mulut ja mohong bukak mulut ja mohong...!?

    https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2024/02/1213149/harga-barang-akan-turun-jika-rompakan-hasil-negara-dihentikan-anwar

    Papanon dah bagitau hang Datuk ka, Datuk Seri ka, Tan Sri ka, Tun ka, hang baik kita salute (hormat) hang rompak kita tangkap sumbat dalam penjara.

    Persoalan nya takdak sekor pun yang halang Tan Sri ka, Datok ka, Puan Sri ka yang rompak kekayaan negara. Rakyat personalkan Wak Jahit 47 rasuah, keling paria rompak puluh juta , Nurul Izzah kerja 3 Hari seminggu gaji 35 ribu sebulan suma tu Papanon nak campak ke mana...!?

    Anwar menegaskan, sekiranya rompakan terhadap hasil negara dapat dihentikan, harga barang yang melonjak tinggi juga dapat diturunkan. Saya ulangggg.. ini formula baru ka..!? Nurul kerja 3 hari seminggu gaji 35 ribu sebulan hagak hagak harga barang boleh turun kottt..!!!!

    Jadi saya minta kawan-kawan faham mengapa ada kes saya tidak mahu tolak ansur, hang (awak) makilah berbakul-bakul pun, serangla guna apa pun tetapi saya tidak akan bertolak ansur dari perompak (hasil negara).

    Mana ada rakyat nak maki berbakul bakul membabi buta saja.. hang hingat rakyat Bodo nak maki membabi buta..!?

    Rakyat maki pasai hang tak reti nak jaga negara ini.... Bangangggg....!!

    #takmembantukesusahanrakyatbanganggg...

    ReplyDelete