Anak Mahathir Tuntut Hak LGBT...


Anak mahathir, marina dari dulu suka mencucuk jarum halus yang membangkitkan kemarahan umat islam. Menggunakan logik akal untuk mentafsir islam dari pelbagai sudut.

Kerajaan PH perlu ingat, rakyat mengundi menjatuhkan BN bukannya mahu kerajaan baru mengikut telunjuk golongan LGBT, golongan anti agama. Tetapi kami mahukan pembaharuan ekonomi secara menyeluruh dan pembentukan sosial yang stabil tanpa rasis.

Hak LGBT, apakah selama ini malaysia menangkap golongan LGBT. Malahan yang berlaku golongan LGBT membangkitkan kemarahan umat islam. Apakah tuntutan yang dimaksudkan dengan mengiktiraf perkahwinan sejenis yang bakal mewujudkan pelbagai jenis penyakit berjangkit yang merbahaya.

Apakah anak mahathir ini cuba mewujudkan masyarakat yang hilang identiti diri, tidak yakin menjadi seorang manusia normal. Jika kerajaan pada hari ini melayan tuntutan mereka ini, semestinya pru15 majority melayu beragama islam akan menolak kesemua 4 parti gabungan PH.

Sumber : MK

Post a Comment

1 Comments

  1. Setuju 100%, Islam didahulukan... kalau Umngok rampas kembali pun mereka mungkin tidak berani untuk merompak pada 5 tahun pertama...

    ReplyDelete